Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa kanalizacji sanitarnej (nowy przesył) od przepompowni "Nowa" w Mierzynie do oczyszczalni ścieków w Redlicy - I etap wykonanie projektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu ograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Budowa kanalizacji sanitarnej (nowy przesył) od przepompowni „Nowa” w Mierzynie
do oczyszczalni ścieków w Redlicy – I etap wykonanie projektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę


Kod CPV : 74232200-6 - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej


Załączniki:
Załącznik nr 1 – wzór wniosku
Załącznik nr 2 – oświadczenie;
Załącznik nr 3 – wykaz wykonanych prac podobnych
Załącznik nr 4 – wykaz osób i podmiotów
Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia


Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr.223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)
I. Opis przedmiotu zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
Kod CPV : 74232200-6 - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla planowanej drugiej inwestycji kanalizacyjnej pn.:
BUDOWA PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW I CIŚNIENIOWO-GRAWITACYJNEGO KOLEKTORA
PRZESYŁOWEGO DO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
Szczegóły techniczne niezbędne do złożenia oferty zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralny załącznik do niniejszego ogłoszenia (załącznik nr 5).
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie badań geologiczno- inżynierskich w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania, a następnie budowy przepompowni ścieków i rurociągów.
b) badanie stanu władania
c) Przygotowanie niezbędnych materiałów do złożenia wniosku o wydanie decyzji o warunkach lokalizacji inwestycji celu publicznego.
d) Przygotowanie niezbędnych materiałów celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji.
e) Opracowanie raportu oddziaływania planowanej inwestycji na środowisko
f) Opracowanie roboczego projektu technologicznego oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego.
g) Opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych.
h) Sprawdzenie przez osoby o odpowiednich uprawnieniach zawodowych.
i) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
j) Pozyskanie warunków technicznych oraz niezbędnych opinii i uzgodnień do uzyskania pozwolenia na budowę.
k) Sporządzenie odpowiednich operatów wodnoprawnych i uzyskanie decyzji wodnoprawnych niezbędnych do pozwolenia na budowę.
l) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - dla każdej branży zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
Komunalnej z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072).
m) Opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów we wszystkich branżach.
Przekazanie dokumentacji w następującej ilości egzemplarzy Zamawiającemu:
_ Projekt budowlany - szt. 5
_ Projekty wykonawcze branżowe - szt. 5
_ Kosztorys inwestorski - szt. 1
_ Przedmiary robót - szt. 1
_ Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - szt. 2
_ STWIOR - szt. 1
_ Raport oddziaływania inwestycji na środowisko - szt. 5
_ Dokumentacja geologiczno – inżynierska - szt. 5
Uwaga wszystkie dokumenty należy wykonać w formie papierowej w ilościach wymienionych powyżej oraz elektronicznej na nośniku CD/DVD zbiór w formacie Portale Document Format (PDF) jedną szt.
Koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, uzgodnień technicznych i decyzji związanych
bezpośrednio z inwestycją ponosi Wykonawca.
Koszty wykupu gruntu, podziałów geodezyjnych, wyłączeń z produkcji rolnej itp. ponosi Zamawiający.

II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na opracowaniu dokumentacji technicznej kanalizacji o długości co najmniej 1 km lub o wartości nie mniejszej niż 100.000zł brutto.

b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia projektanta z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w pełnieniu samodzielnej funkcji projektanta, który pełnić będzie rolę głównego projektanta – koordynatora, oraz po minimum jednym projektancie posiadającym doświadczenie minimum 2 letnie w projektowaniu w branży instalacji sanitarnych i elektroenergetycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz:
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy,
W przypadku składania wspólnego wniosku ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających wspólny wniosek.
b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy,
W przypadku składania wspólnego wniosku ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających wspólny wniosek.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania wspólnego wniosku ww. dokument składa każdy z wykonawców składających wspólny wniosek
3) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia i zgodnie z zapisem pkt. 1.5.a niniejszego rozdziału) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że prace te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania wspólnego wniosku wykonawcy składający wspólny wniosek składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający wspólny wniosek będą spełniać go łącznie.
4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia;
5) Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w rozdziale pkt 1 ppkt 5 lit. b, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) Wzór wniosku zgodnie załącznikiem nr 1;
W przypadku składania wspólnego wniosku należy złożyć jeden dokument
2) pełnomocnictwo w przypadku składania wspólnego wniosku (wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy).
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania wspólnego wniosku należy złożyć jeden dokument

III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
V. Nazwa i kod określone we wspólnym Słowniku Zamówień: 74232200-6
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VII. Terminy wykonania zamówienia:
wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej - 6 miesięcy od daty podpisania umowy.

VIII. Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
W tym koszt pełnienia nadzoru autorskiego

IX. Zamawiający nie wymaga wadium
X. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XI. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XII. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

XIII. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert: 5 (pięć) , którzy uzyskają najwyższą ilość punktów

XIV. Miejsce i termin składania wniosków: Urząd Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra pok. Nr 8 sekretariat do dnia 16.04.2009r., do godz. 10:30

XV. Zasady punktacji wniosków:
1. Za dwa (wymagane) opracowania, zrealizowane w ostatnich trzech latach i udokumentowane o jego należytym wykonaniu – wykonawca otrzyma po 3 pkt za każde opracowanie
2. Za każde następne opracowanie, zrealizowane w ostatnich trzech latach i udokumentowane o jego należytym wykonaniu – wykonawca otrzyma 5 pkt.

XVI. Opis sposobu przygotowania wniosku
1. Wniosek powinien być napisany według załączonego do ogłoszenia wzoru, czytelnie w języku polskim.
2. Do wniosku winny być załączone dokumenty wymienione w pkt. II ppkt. 2 i 3.
3. Zaleca się, aby wykonawca zamieścił wniosek w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie z tym, że:
1) zewnętrzna koperta powinna być oznaczona w następujący sposób: Gmina Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie projektu na budowę kanalizacji sanitarnej (nowy przesył) od przepompowni „Nowa” w Mierzynie do oczyszczalni ścieków w Redlicy” bez nazwy i pieczątki wykonawcy;
2) koperta wewnętrzna powinna zawierać ofertę i być zaadresowana na wykonawcę, tak aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po terminie.
4. Jeżeli oferta wykonawcy nie będzie oznaczona w sposób wskazany w pkt 14, zamawiający nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty.

XVII. Pozostałe informacje:
1. Otwarcie i rozpatrywanie wniosków nie ma charakteru publicznego i odbędzie się bez udziału wykonawców.
2. Pięciu (5) wybranych wykonawców (z największą ilością punktów) otrzyma zaproszenie do składania ofert wraz ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
3. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest p. Sylwia Godlewska tel. 091-422-39-22, fax 091-422-39-20 (czynny całą dobę).


                                                                                     Wójt
                                                                                      Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Oglosznie - Budowa kanalizacji sanitarnej (nowy przesyl) (PDF, 1.33Mb) 2009-04-02 15:51:27 7

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Wyjasnienia - Budowa kanalizacji sanitarnej (nowy przesyl) (PDF, 216.10Kb) 2009-04-10 22:37:34 8

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
02 kwi 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
02 kwi 2009, godz. 15:51

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
02 kwi 2009, godz. 15:51