Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa chodnika w Wołczkowie ul. Słoneczna i Lipowa wraz z kanalizacją deszczową - odcinek ul. Słoneczna

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Budowa chodnika w Wołczkowie ul. Słoneczna i Lipowa wraz z kanalizacją deszczową – odcinek ul. Słoneczna
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa chodników wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Słonecznej w m. Wołczkowo (odcinek dł. 435 m: zjazd na działkę 489/2 - koniec ulicy)
2. Zakres zamówienia obejmuje budowa chodników wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Słonecznej w m. Wołczkowo (odcinek dł. 435 m: zjazd na działkę 489/2 - koniec ulicy)
3. Do zakresu zamówienia należy również:
a) regulacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
b) Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
c) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
Szczegółowo określony opis robót do wykonania zawiera Przedmiar Robót - zał. Nr 6, Projekt techniczny – zał. nr 7 i specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 15.10.2009r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
6) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum:
• 1 pracę polegającą na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej ø100 - 500mm o łącznej długości minimum 300mb lub o wartości minimum 200.000zł brutto.
oraz
• 1 prace polegającą na układaniu kostki brukowej o łącznej powierzchni minimum 1000m2 lub o wartości minimum 100.000zł brutto.
b) dysponują minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac instalacji wod-kan, oraz minimum jedna osoba do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych). Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
15. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
16. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 03.04.2009r., do godz. 10:30
17. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 03.04.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
18. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.03.2009r. pod nr 58606-2009

                                                                 Wójt
                                                                  Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - Budowa chodnika w Wolczkowie ul. Sloneczna (PDF, 347.60Kb) 2009-03-11 21:03:46 25

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Wyjasnienia - Budowa chodnika w Wolczkowie ul. Sloneczna (PDF, 130.42Kb) 2009-03-26 17:45:05 10

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
11 mar 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
11 mar 2009, godz. 21:03

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
11 mar 2009, godz. 21:03