Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa chodnika w m. Wąwelnica do drogi krajowej

WÓJT GMINY DOBRA


ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na roboty budowlane pn.


Budowa chodnika w m. Wąwelnica do drogi krajowej

Kod CPV 45233222-1 Roboty w zakresie chodników, 29814330-0 Chodniki

 

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników i zjazdów w ciągu drogi powiatowej 0618z Wąwelnica - Dołuje, na terenie działek 50 i 116 obręb Dołuje oraz 112 i 64, obręb Wąwelnica, gm. Dobra odcinek od skrzyżowania z działką nr 64dr do km 0+473,77 (przekrój poprzeczny nr 55)

2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót polegających na budowie chodnika w m. Wąwelnica do drogi krajowej. Szczegółowy zakres przedstawiony jest w załącznikach nr: 6,7,8 do siwz stanowiących przedmiar robót, projekty techniczne oraz specyfikacje techniczną.

3. Zakres zamówienia obejmuje również regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.

4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 30.05.2009r.

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy

5) spełniają następujące warunki dodatkowe:

a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych. Osoba te musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,

b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na wykonaniu chodnika w ulicy o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł każda.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

10. Termin związania ofertą -30 dni

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.


Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20 (czynny 24h)

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 11.09.2008r., do godz. 10:30

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 11.09.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.08.2008 r. pod nr 194461.


                                                                                                 Wójt Gminy
                                                                                                 Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 434.55Kb) 2008-08-20 14:10:32 29

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 263.60Kb) 2008-09-16 13:40:07 77

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
20 sie 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
20 sie 2008, godz. 14:10

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 sie 2008, godz. 14:10