Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa boiska w Stolcu

 GMINA DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

OGŁASZA, ŻE:

PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

 

„Budowa boiska w Stolcu”

Kody CPV 45000000-7 Roboty budowlane,45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 77320000-9 Usługi utrzymania terenów sportowych, 37450000-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw, 37440000-4 sprzęt do ćwiczeń fizycznych, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska trawiastego do gry w piłkę nożną oraz zagospodarowanie terenu w m. Stolec.
  2. Zakres zamówienia obejmuje: budowę boiska trawiastego do gry w piłkę nożną oraz zagospodarowanie terenu w m. Stolec Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach 9,10,11 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
  3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
  4. Wykonawca ponosi koszty związane z przejazdem pojazdów nienormatywnych.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
  6. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu.
  7. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  9. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do 30.06.2014 r.
  10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:                                                                                                                                                                                 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

11.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

          1)posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:

            - wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum  2 prace podobne: 

a) minimum jedną pracę podobną polegającą na wybudowaniu jednego boiska sportowego o nawierzchni z trawy naturalnej o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto oraz

b)minimum jedną pracę podobną polegającą na budowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto

2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia:

- do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym

     Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

12. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

 

  1. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art.
    22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację
o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3.  Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do wykonania części udzielonego zamówienia (jako podwykonawca) na rzecz generalnego wykonawcy.

4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

5.  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.

  1. Zamawiający  nie żąda wniesienia wadium.
  2. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
  3. Termin związania ofertą - 30 dni
  4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
  6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
  7. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w  art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
  8. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, Dobra pok. 8 w godz. Pon. 8:00-17:00, wt. 8:00-15:00, śr.-pt. 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl– dział zamówienia publiczne.
  9. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek, Aneta Abramowska – tel. 91-422-39-22 Fax. 91-422-39-20.
  10. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 15.05.2013 r., do godz. 10:30.
  11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 15.05.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
  12. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.04.2013r. pod nr 59939-2013.

Wójt 

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
19.04.2013.17.33.01 SIWZ (PDF, 224.45Kb) 2013-04-19 17:33:01 355
19.04.2013.17.33.18 Zalacznik nr 1 (PDF, 30.70Kb) 2013-04-19 17:33:18 186
19.04.2013.17.33.28 Zalacznik nr 2 (PDF, 26.04Kb) 2013-04-19 17:33:28 184
19.04.2013.17.33.37 Zalacznik nr 3 (PDF, 27.16Kb) 2013-04-19 17:33:37 184
19.04.2013.17.33.47 Zalacznik nr 4 (PDF, 31.72Kb) 2013-04-19 17:33:47 179
19.04.2013.17.33.58 Zalacznik nr 5 (PDF, 26.56Kb) 2013-04-19 17:33:58 176
19.04.2013.17.34.08 Zalacznik nr 6 (PDF, 27.01Kb) 2013-04-19 17:34:08 181
19.04.2013.17.34.19 Zalacznik nr 7 (PDF, 25.00Kb) 2013-04-19 17:34:19 177
19.04.2013.17.34.31 Zalacznik nr 8 (PDF, 87.87Kb) 2013-04-19 17:34:31 188
19.04.2013.17.34.43 Zalacznik nr 9 (PDF, 87.18Kb) 2013-04-19 17:34:43 341
19.04.2013.17.35.02 Zalacznik nr 10 1 lawki (PDF, 119.29Kb) 2013-04-19 17:35:02 189
19.04.2013.17.35.18 Zalacznik nr 10 2 kosz (PDF, 192.24Kb) 2013-04-19 17:35:18 178
19.04.2013.17.35.39 Zalacznik nr 10 3 fitness (PDF, 376.49Kb) 2013-04-19 17:35:39 201
19.04.2013.17.36.07 Zalacznik nr 10 4 bramy furtki (PDF, 233.80Kb) 2013-04-19 17:36:07 216
19.04.2013.17.36.28 Zalacznik nr 10 PRZEKROJ (PDF, 362.31Kb) 2013-04-19 17:36:28 381
19.04.2013.17.36.46 Zalacznik nr 10 BOISKO PILKARSKIE (PDF, 182.44Kb) 2013-04-19 17:36:46 319
19.04.2013.17.36.59 Zalacznik nr 10 BOISKO WIELOFUNKC (PDF, 109.36Kb) 2013-04-19 17:36:59 226
19.04.2013.17.37.18 Zalacznik nr 10 OPIS techniczny (PDF, 260.02Kb) 2013-04-19 17:37:18 732
19.04.2013.17.37.40 Zalacznik nr 10 PIA KOCHWYT (PDF, 390.88Kb) 2013-04-19 17:37:40 699
19.04.2013.17.38.09 Zalacznik nr 10 ZAGOSP (PDF, 516.88Kb) 2013-04-19 17:38:09 371
19.04.2013.17.38.44 Zalacznik nr 11 (PDF, 357.31Kb) 2013-04-19 17:38:44 264

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
04.11.2013.19.40.49 sprostowanie Stolec 001 (JPG, 49.85Kb) 2013-11-04 19:40:49 47

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
03.06.2013.13.30.05 wyniki boisko w Stolcu (JPG, 100.83Kb) 2013-06-03 13:30:05 39
05.11.2013.10.04.15 sprostowanie Stolec 001 (JPG, 49.85Kb) 2013-11-05 10:04:15 95

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
19 kwi 2013

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
19 kwi 2013, godz. 17:32

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
19 kwi 2013, godz. 17:32