Budowa boiska w Stolcu
GMINA DOBRA
ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl
OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Budowa boiska w Stolcu”
Kody CPV 45000000-7 Roboty budowlane,45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 77320000-9 Usługi utrzymania terenów sportowych, 37450000-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw, 37440000-4 sprzęt do ćwiczeń fizycznych, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska trawiastego do gry w piłkę nożną oraz zagospodarowanie terenu w m. Stolec.
- Zakres zamówienia obejmuje: budowę boiska trawiastego do gry w piłkę nożną oraz zagospodarowanie terenu w m. Stolec Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach 9,10,11 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
- Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
- Wykonawca ponosi koszty związane z przejazdem pojazdów nienormatywnych.
- Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
- Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do 30.06.2014 r.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
11.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1)posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
- wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 prace podobne:
a) minimum jedną pracę podobną polegającą na wybudowaniu jednego boiska sportowego o nawierzchni z trawy naturalnej o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto oraz
b)minimum jedną pracę podobną polegającą na budowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia:
- do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
12. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
-
Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art.
22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację
o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do wykonania części udzielonego zamówienia (jako podwykonawca) na rzecz generalnego wykonawcy.
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
- Termin związania ofertą - 30 dni
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
- Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
- Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, Dobra pok. 8 w godz. Pon. 8:00-17:00, wt. 8:00-15:00, śr.-pt. 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl– dział zamówienia publiczne.
- Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek, Aneta Abramowska – tel. 91-422-39-22 Fax. 91-422-39-20.
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 15.05.2013 r., do godz. 10:30.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 15.05.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
- Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.04.2013r. pod nr 59939-2013.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
19.04.2013.17.32.08 Ogloszenie boisko w Stolcu 001 (JPG, 174.99Kb) | 2013-04-19 17:32:08 | 76 | |
19.04.2013.17.32.27 Ogloszenie boisko w Stolcu 002 (JPG, 184.13Kb) | 2013-04-19 17:32:27 | 20 | |
19.04.2013.17.32.40 Ogloszenie boisko w Stolcu 003 (JPG, 41.83Kb) | 2013-04-19 17:32:40 | 33 |
SWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
04.11.2013.19.40.49 sprostowanie Stolec 001 (JPG, 49.85Kb) | 2013-11-04 19:40:49 | 47 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
03.06.2013.13.30.05 wyniki boisko w Stolcu (JPG, 100.83Kb) | 2013-06-03 13:30:05 | 39 | |
05.11.2013.10.04.15 sprostowanie Stolec 001 (JPG, 49.85Kb) | 2013-11-05 10:04:15 | 95 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
19 kwi 2013
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
19 kwi 2013, godz. 17:32
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
19 kwi 2013, godz. 17:32