Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Bieżąca konserwacja i utrzymanie stałej sprawności technicznej kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Bieżąca konserwacja i utrzymanie stałej sprawności technicznej kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Dobra
Kod CPV 45244000-9

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja i utrzymanie stałej sprawności technicznej kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Dobra
2. Zakres prac obejmuje:
Prowadzenie robót związanych z oczyszczeniem urządzeń odwadniających (kanalizacji deszczowej), a mianowicie:
a) ścieków przykrawężnikowych,
b) kratek wpustowych,
c) studzienek rewizyjnych i ściekowych,
d) kolektorów kanalizacyjnych i przykanalików,
e) udrażniania studni chłonnych, (ok. 10 szt)
Do zakresu zamówienia należy również przeprowadzenie inwentaryzacji ilościowej obsługiwanej kanalizacji deszczowej (podanie ilości w mb i szt.) w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD. Szczegółowo określony opis robót do wykonania zawiera SIWZ
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami wod- kan. Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę podobną. Za prace podobną zamawiający uzna: minimum jedną pracę, na którą umowa opiewała nie krócej niż 1 rok, a wartość wykonanych robót łącznie nie była niższa niż 200 000 zł brutto rocznie, przy czym prace te poległy na wykonywaniu konserwacji i utrzymaniu stałej sprawności urządzeń wodnych.
c) dysponują (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) odpowiednim sprzętem do wykonania prac.
Wykonawca przystępujący do czyszczenia urządzeń odwadniających powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu:
- zbiorników na wodę,
- wciągarek ręcznych lub mechanicznych,
- pomp wysokociśnieniowych,
- samochodów specjalnych próżniowo-ssących do czyszczenia kanałów, studzienek, przepustów, oraz przyrządów takich jak:
- wiadra kanałowe, czyszczaki talerzowe, spirale kanałowe, szufle do wyciągania osadu z osadników itp.,

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
15. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
16. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 09.07.2009r., do godz. 10:00
17. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 09.07.2009r. o godz. 10.30 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej
18. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.06.2009. pod nr 98921-2009.

Wójt
Teresa Dera



Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 352.58Kb) 2009-06-24 23:11:39 20

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 36.45Kb) 2009-06-24 23:12:22 26
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 34.11Kb) 2009-06-24 23:12:30 25
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 32.19Kb) 2009-06-24 23:12:39 28
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych (PDF, 33.52Kb) 2009-06-24 23:12:48 27
Zalacznik nr 5 - wykaz sprzA tu (PDF, 34.40Kb) 2009-06-24 23:12:58 26
Zalacznik nr 6 - projekt umowy (PDF, 35.36Kb) 2009-06-24 23:13:07 31
SIWZ (PDF, 158.05Kb) 2009-06-24 23:11:39 28

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Odpowiedzi (JPG, 160.28Kb) 2009-07-08 07:04:44 2

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Uniwaznienie postepowania (JPG, 201.63Kb) 2009-07-24 07:32:45 3

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
24 cze 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
24 cze 2009, godz. 23:11

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
24 cze 2009, godz. 23:11