Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Bezrzecze - budowa oświetlenia ul. Miętowa


WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Bezrzecze – budowa oświetlenia ul. Miętowa”
Kod CPV 45316100-6, 45231400-9

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w ul. Miętowej w m. Bezrzecze. Adres inwestycji dz. nr 628,656/270 obręb geodezyjny Bezrzecze gm. Dobra. Szczegółowe informacje zawierają załączniki 8 – 10 niniejszej SIWZ.
2. Zakres zamówienia przedstawiony jest w załącznikach od nr 8 - 10 SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
3. Do zakresu należy również zapewnienie przez wykonawcę na jego koszt, transportu odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji wraz z kosztami utylizacji (koszty te ponosi Wykonawca) oraz regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, hydrantów p. poż., zasuw wodociągowych i gazowych do nowego poziomu wykonanego parkingu (o ile wystąpi taka potrzeba).
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 31.07.2010r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru np. wpis do działalności gosp. lub KRS), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
8. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu oświetlenia ulicznego przy czym praca ta ma obejmować wykonanie oświetlenia ulicznego w ilości minimum 20 lamp lub o wartości nie mniejszej niż 100.000zł każda praca.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

9. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz:
o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w pkt. 8 ppkt 3 lit. a, wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.;
10. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
11. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
12. Termin związania ofertą -30 dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007, nr 223, poz. 1655)
17. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
18. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
19. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 10.03.2010r., do godz. 10:30
20. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.03.2010r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.
21. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.01.2010 pod nr 19931-2010.

Wójt
Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - Bezrzecze - budowa oswietlenia ul. Mietowa (PDF, 810.61Kb) 2010-01-28 14:08:11 91

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Wyjasnienia - Bezrzecze - budowa oswietlenia ul. Mietowa (PDF, 221.58Kb) 2010-02-11 14:09:42 93

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
28 sty 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
28 sty 2010, godz. 14:08

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
28 sty 2010, godz. 14:08