Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zmiana nr 1 w treści ogłoszenia

 ions */ table.MsoNormalTable { mso-style-parent:""; font-size:10.0pt;"Times New Roman";}

                                               Dobra, dnia 23.02.2009r.

 
                                                                               -  OFERENCI  –                                                                                  wszyscy

Dotyczy: konkursu na wynajem części budynku wraz z wyposażeniem przy  ul. Granicznej 24a w Dobrej, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej.    

Informuję, że w ogłoszeniu o konkursie na wynajem części budynku wraz z wyposażeniem przy ul. Granicznej 24a w Dobrej, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności w zakresie POZ wprowadzam następujące zmiany:

 

1.      W rozdziale III Postanowienia szczegółowe, pkt. 5, ppkt. 7 otrzymuje brzmienie:

7)     Aktualny odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także odpis z prowadzonego przez wojewodę rejestru zakładów opieki zdrowotnej – w przypadku istniejących zakładów, a w przypadku nowo tworzonych – zobowiązanie o ich utworzeniu w terminie do dnia 30.06.2009r.. Za aktualne uważa się dokumenty wystawione z datą nie wcześniejszą niż trzy miesiące przed datą złożenia oferty.

   

2.      W rozdziale III Postanowienia szczegółowe, pkt. 5, ppkt. 10 otrzymuje brzmienie:

10) Pisemne zobowiązanie się oferenta do świadczenia usług Poradni Ginekologiczno-Położniczej – począwszy od dnia 1 stycznia 2010 roku.

Wójt
Teresa Dera

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
23 lut 2009

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
23 lut 2009, godz. 18:50

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
23 lut 2009, godz. 18:50