Zmiana nr 1 w treści ogłoszenia
Dobra, dnia 23.02.2009r.
- OFERENCI – wszyscy
Dotyczy: konkursu na wynajem części budynku wraz z wyposażeniem przy ul. Granicznej 24a w Dobrej, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej.
Informuję, że w ogłoszeniu o konkursie na wynajem części budynku wraz z wyposażeniem przy ul. Granicznej 24a w Dobrej, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności w zakresie POZ wprowadzam następujące zmiany:
1. W rozdziale III Postanowienia szczegółowe, pkt. 5, ppkt. 7 otrzymuje brzmienie:
7) Aktualny odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także odpis z prowadzonego przez wojewodę rejestru zakładów opieki zdrowotnej – w przypadku istniejących zakładów, a w przypadku nowo tworzonych – zobowiązanie o ich utworzeniu w terminie do dnia 30.06.2009r.. Za aktualne uważa się dokumenty wystawione z datą nie wcześniejszą niż trzy miesiące przed datą złożenia oferty.
2. W rozdziale III Postanowienia szczegółowe, pkt. 5, ppkt. 10 otrzymuje brzmienie:
10) Pisemne zobowiązanie się oferenta do świadczenia usług Poradni Ginekologiczno-Położniczej – począwszy od dnia 1 stycznia 2010 roku.
WójtTeresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
23 lut 2009
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
23 lut 2009, godz. 18:50
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
23 lut 2009, godz. 18:50