Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra dla terenu położonego w obrębie Dobra-działka nr 1024/146

OGŁOSZENIE
WÓJA GMINY DOBRA

o wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra dla terenu położonego w obrębie Dobra

Na podstawie art. 17 pkt. 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zmianami) oraz art. 39 ust. 1, art. 40 pkt. 1 i 2, art. 42 pkt. 1, art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227 ze zmianami),

zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu

zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, dla terenu działki nr 1024/146 w obrębie Dobra, z przeznaczeniem na zbiornik retencyjny wód deszczowych z urządzeniami budowlanymi, opracowywanej w oparciu o uchwałę nr XVIII/258/2012 Rady Gminy Dobra z dnia 25 października 2012 r. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, opracowanej w toku prowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, której przedmiotem jest ocena skutków rozwiązań przyjętych w ww. projekcie zmiany planu miejscowego,
w dniach od 25 września 2013 r. do dnia 17 października 2013 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra pokój nr 6, w poniedziałki w godzinach od 8ºº - 17ºº oraz środy, czwartki w godz. od 7oo-15oo.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu miejscowego rozwiązaniami, odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a,72-003 Dobra w dniu 9 października 2013 r. o godz. 12.00 w sali konferencyjnej.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego może wnieść uwagi.
Zgodnie z art. 42 pkt. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, organem właściwym do rozpatrzenia uwag do opracowanej prognozy oddziaływania na środowisko jest Wójt Gminy Dobra.
Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Dobra, ustnie do protokołu z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu oraz oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w terminie do dnia 1 listopada 2013 r. Dopuszcza się również składanie uwag w postaci elektronicznej, w sposób określony w art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składana uwaga, należy podać tytuł prawny.

Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
17 wrz 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
17 wrz 2013, godz. 19:22

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
18 wrz 2013, godz. 09:10