Zawiadomienie o posiedzeniu w dniu 15 listopada 2007 roku
I N F O R M A C J A
Informuje się, że dnia 15 listopada 2007 r. o godz. 15oo w Urzędzie Gminy w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.
Porządek posiedzenia:
1. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
- zmian budżetu Gminy na 2007 r.
- określenia stawek podatku od nieruchomości na 2008 r.,
- zwolnień z podatku od nieruchomości.
- poboru podatków w drodze inkasa, określenia inkasentów oraz wysokości
wynagrodzenia za inkaso,
- obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów naliczenia podatku rolnego na
rok 2008,
- obniżenia średniej ceny sprzedaży drewna dla celów naliczenia podatku
leśnego na rok 2008,
- ustalenia stawek podatku od środków transportowych,
- zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę na terenie Gminy
Dobra na rok 2008,
- zatwierdzenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń
wodociągowych na terenie Gminy Dobra na lata 2006 – 2010,
- zatwierdzenia taryf za zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy
Dobra na rok 2008,
- zatwierdzenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń
kanalizacyjnych,
- określenia liczby nowych licencji na wykonywanie transportu drogowego
taksówką na 2008 r.,
- określenia stref cen obowiązujących przy przewozie osób i ładunków
taksówkami na terenie Gminy Dobra,
- programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi
podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2008 roku,
- nadania nazwy ulicy w miejscowości Wołczkowo.
2. Informacja w sprawie opłaty od posiadania psów.
3. Informacja o zaawansowaniu inwestycji gminnych.
4. Wolne wnioski.
Przewodniczący Komisji
Jerzy Stachowicz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
09 lis 2007
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
09 lis 2007, godz. 17:43
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
28 lut 2008, godz. 09:06