Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie do Stron o wniosku o umorzenie postępowania

2 stycznia 2014  roku

WSOiOŚ.OŚ.6220.8.2011

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267), w myśl art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r. poz. 21, 165.)

zawiadamia się Strony,

 

że na wniosekInwestora – Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych  i Autostrad w Szczecinie,z siedzibą  przy  ul. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin  wniesiono o umorzenie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn: „Budowa drogi krajowej nr 10 na odcinku granica państwa (Lubieszyn) - Szczecin”. Powodem wniosku o umorzenie jest zmiana przebiegu trasy  przedsięwzięcia, które będzie przebiegało w ostatecznym kształcie także przez tereny zamknięte. W związku z powyższym organem właściwym do przeprowadzenia postępowania jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska.

Zgodnie z art. 105 § 2 ustawy kodeks postępowania administracyjnego - „Organ administracji publicznej może umorzyć postępowanie, jeżeli wystąpi o to strona, na której żądanie postępowanie zostało wszczęte, a nie sprzeciwiają się temu inne strony oraz gdy nie jest to sprzeczne z interesem społecznym.”

W związku z powyższym informuje się Strony o możliwości wypowiedzenia się i zgłoszenia uwag w terminie 7 dni od dnia doręczenia zawiadomienia.

 

Postępowanie w sprawie wszczęto na wniosek złożony w dniu 13 maja 2011 roku. Organem właściwym do przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania inwestycji na środowisko oraz wydania wnioskowanej decyzji jest Wójt Gminy Dobra.

W przypadku przedsięwzięcia wykraczającego poza obszar jednej gminy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje wójt, burmistrz, prezydent miasta, na którego obszarze właściwości znajduje się największa część terenu, na którym ma być realizowane to przedsięwzięcie, w porozumieniu z zainteresowanymi wójtami, burmistrzami, prezydentami miast.

Ze złożonym wnioskiem Strony mogą zapoznać się w Wydziale ds. Obywatelskich, na stanowisku  Ochrona Środowiska Urzędu Gminy Dobra, pokój nr 4, przy ul. Lipowej 51 w Wołczkowie. Wtorek , Piątek- dniem wyłączonym z obsługi petenta, poniedziałek 800-1700, środa 700-1500, czwartek 700-1500. Telefon kontaktowy: 091-311-38-40.

Łącznie występuje ponad 20 stron, w związku z czym, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawyz dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r nr 199 poz. 1227), stosuje się przepis art. 49 KPA ”Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia”.

 

Z up. Wójta Gminy

Mgr Małgorzata Chmielewska

Kierownik Wydziału ds. Obywatelskich


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
08 sty 2014

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
08 sty 2014, godz. 06:53

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
08 sty 2014, godz. 06:53