Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 93 w sprawie powołania Zespołu Spisowego w celu przeprowadzenia inwentaryzacji w kasie

ZARZĄDZENIE Nr 93/06

Wójta Gminy Dobra

z dnia 29 grudnia 2006 r.

 

w sprawie powołania Zespołu Spisowego w celu przeprowadzenia inwentaryzacji w kasie

 

 

            Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz..U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 – z zmianami) oraz art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 – ze zmianami)

 

zarządza się, co następuje:

 

            § 1. Powołuje się Zespół Spisowy w składzie:

1. Przewodniczący       -          Marzena Harłukowicz,

            Członek                       -          Bożena Łukasiewicz.

2. Zadaniem Zespołu Spisowego jest przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze spisu z natury w kasie Urzędu Gminy w Dobrej tj.:

- stan gotówki i znaków skarbowych,

- magazyn materiałów biurowych i innych środków znajdujących się na stanie magazynu Urzędu Gminy w Dobrej.

3. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 29 grudnia 2006 r.

4. Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach: …………………………………………………… .

            § 2. Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 29.12.2006 r. oraz zakończenie na dzień 29.12.2006 r.

            § 3. Osoby, o których mowa w § 1 ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Wójt Gminy Dobra

Teresa Dera

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
02 sty 2007

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
02 sty 2007, godz. 22:45

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
02 sty 2007, godz. 22:45