Zarządzenie Nr 93 w sprawie powołania Zespołu Spisowego w celu przeprowadzenia inwentaryzacji w kasie
ZARZĄDZENIE Nr 93/06
Wójta Gminy Dobra
z dnia 29 grudnia 2006 r.
w sprawie powołania Zespołu Spisowego w celu przeprowadzenia inwentaryzacji w kasie
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz..U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 – z zmianami) oraz art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 – ze zmianami)
zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się Zespół Spisowy w składzie:
1. Przewodniczący - Marzena Harłukowicz,
Członek - Bożena Łukasiewicz.
2. Zadaniem Zespołu Spisowego jest przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze spisu z natury w kasie Urzędu Gminy w Dobrej tj.:
- stan gotówki i znaków skarbowych,
- magazyn materiałów biurowych i innych środków znajdujących się na stanie magazynu Urzędu Gminy w Dobrej.
3. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 29 grudnia 2006 r.
4. Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach: …………………………………………………… .
§ 2. Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 29.12.2006 r. oraz zakończenie na dzień 29.12.2006 r.
§ 3. Osoby, o których mowa w § 1 ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator BIP Data wytworzenia:
02 sty 2007
Osoba dodająca informacje
Super Admin Data publikacji:
02 sty 2007, godz. 22:45
Osoba aktualizująca informacje
Super Admin Data aktualizacji:
02 sty 2007, godz. 22:45