Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 77


ZARZĄDZENIE Nr 77/05

Wójta Gminy Dobra z dnia 30.12.2005 roku

w sprawie powołania Zespołu Spisowego w celu przeprowadzenia inwentaryzacji w kasie

Na podstawie art.33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 - ze zmianami ) oraz art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 - ze zmianami)

zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję Zespół Spisowy w składzie:

  1. Przewodniczący - Beata Kowalewska
    Członek - Małgorzata Rechnio

  2. Zadaniem Zespołu Spisowego jest przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze spisu z natury w kasie Urzędu Gminy w Dobrej tj. :

  • stan gotówki i znaków skarbowych,

  • magazyn materiałów biurowych i innych środków znajdujących się na stanie magazynu Urzędu Gminy w Dobrej.

  1. Inwentaryzacje należy przeprowadzić według stanu na dzień 31 grudnia 2005 r.

  2. Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach

§ 2. Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 31.12.2005 r. oraz zakończenie na dzień 31.12.2005 r.

§ 3. Osoby, o których mowa w § 1 ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami,

WÓJT

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
05 sty 2006

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
05 sty 2006, godz. 19:21

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
05 sty 2006, godz. 19:21