Zarządzenie nr 69
ZARZĄDZENIE NR 69/05
WÓJTA GMINY DOBRA
z dnia 18 listopada 2005 r.
Na podstawie art.10 i art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości/Dz.U.z 2002 r.Nr 76, poz 694, z 2003 r. Nr 60, poz.535,Nr 139,poz. 1324,Nr 124,poz.1152, Nr 229, poz.2267, z 2004 r. Nr 96 poz.959,Nr 146 poz.1546, Nr 145 poz.1535,Nr 213 poz.2155, z 2005 r. Nr 10 poz.66, Nr 184,poz. 1539/ oraz § 1 pkt.3 Zarządzenie Nr 15/2001 Wójta Gminy Dobra z dnia 31.12.2001 r.w sprawie instrukcji i planu kont mających wpływ na kontrolę wewnętrzną w jednostkach budżetowych Gminy Dobra,
Zarządzam co następuje:
§ 1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo -odbiorczej w następujących jednostkach:
Klub w Dobrej
Klub w Wołczkowie.
Klub w Dołuj ach
Klub w Rzędzinach
Klub w Stolcu
Klub w Wąwelnicy
Klub w Buku
§ 2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznaczam komisję inwentaryzacyjną w składzie:
Teresa Dera - Przewodniczący
Rozalia Adamska - członek
Oraz zespoły spisowe:
Zespół Spisowy Nr 1 do przeprowadzenia Inwentaryzacji w Klubie w Dobrej i w Buku w składzie:
Marzena Harłukowicz - Przewodnicząca
Tamara Gębuś - Członek
3. Zofia Hrynkiewicz - Członek
Zespół Spisowy Nr 2 do przeprowadzenia Inwentaryzacji w Klubie w Wołczkowie i w Wąwelnicy w składzie:
Ewa Szewczuk - Przewodnicząca
Izabela Harłukowicz -Członek
Zespół Spisowy Nr 3 do przeprowadzenia Inwentaryzacji w Klubie w Stolcu i w Klubie w Rzędzinach w składzie:
Izabela Kawecka - Przewodnicząca
Adela Pietryszak - Członek
Zespół spisowy Nr 4 do przeprowadzenia Inwentaryzacji w Klubie w Dołujach w składzie :
Alicka Klimkiewicz - Przewodnicząca
Monika Lewicka - Członek
Osoby powołane na członków zespołu ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
§ 3. Inwentaryzację należy przeprowadzić w/g stanu na dzień 31 grudnia 2005 r.
§ 4. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący zespołu spisowego.
§ 5. Szkolenia i instruktażu komisji inwentaryzacyjnej oraz przewodniczących zespołów spisowych dokona Skarbnik Gminy.
§ 6. Zobowiązuję przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej przy współudziale osoby prowadzącej księgi inwentarzowe do sporządzenia protokołu rozliczeń wyników inwentaryzacji w terminie do dnia 20 stycznia 2006 r.
WÓJT
Andrzej Grabałowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator BIP Data wytworzenia:
07 gru 2005
Osoba dodająca informacje
Super Admin Data publikacji:
07 gru 2005, godz. 11:43
Osoba aktualizująca informacje
Super Admin Data aktualizacji:
07 gru 2005, godz. 11:43