Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 69


ZARZĄDZENIE NR 69/05

WÓJTA GMINY DOBRA

z dnia 18 listopada 2005 r.

Na podstawie art.10 i art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości/Dz.U.z 2002 r.Nr 76, poz 694, z 2003 r. Nr 60, poz.535,Nr 139,poz. 1324,Nr 124,poz.1152, Nr 229, poz.2267, z 2004 r. Nr 96 poz.959,Nr 146 poz.1546, Nr 145 poz.1535,Nr 213 poz.2155, z 2005 r. Nr 10 poz.66, Nr 184,poz. 1539/ oraz § 1 pkt.3 Zarządzenie Nr 15/2001 Wójta Gminy Dobra z dnia 31.12.2001 r.w sprawie instrukcji i planu kont mających wpływ na kontrolę wewnętrzną w jednostkach budżetowych Gminy Dobra,

Zarządzam co następuje:

§ 1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo -odbiorczej w następujących jednostkach:

  1. Klub w Dobrej

  2. Klub w Wołczkowie.

  3. Klub w Dołuj ach

  4. Klub w Rzędzinach

  5. Klub w Stolcu

  6. Klub w Wąwelnicy

  7. Klub w Buku

§ 2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznaczam komisję inwentaryzacyjną w składzie:

  1. Teresa Dera - Przewodniczący

  2. Rozalia Adamska - członek

Oraz zespoły spisowe:

Zespół Spisowy Nr 1 do przeprowadzenia Inwentaryzacji w Klubie w Dobrej i w Buku w składzie:

  1. Marzena Harłukowicz - Przewodnicząca

  2. Tamara Gębuś - Członek

3. Zofia Hrynkiewicz - Członek

Zespół Spisowy Nr 2 do przeprowadzenia Inwentaryzacji w Klubie w Wołczkowie i w Wąwelnicy w składzie:

  1. Ewa Szewczuk - Przewodnicząca

  2. Izabela Harłukowicz -Członek

Zespół Spisowy Nr 3 do przeprowadzenia Inwentaryzacji w Klubie w Stolcu i w Klubie w Rzędzinach w składzie:

  1. Izabela Kawecka - Przewodnicząca

  2. Adela Pietryszak - Członek

Zespół spisowy Nr 4 do przeprowadzenia Inwentaryzacji w Klubie w Dołujach w składzie :

  1. Alicka Klimkiewicz - Przewodnicząca

  2. Monika Lewicka - Członek

Osoby powołane na członków zespołu ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

§ 3. Inwentaryzację należy przeprowadzić w/g stanu na dzień 31 grudnia 2005 r.

§ 4. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący zespołu spisowego.

§ 5. Szkolenia i instruktażu komisji inwentaryzacyjnej oraz przewodniczących zespołów spisowych dokona Skarbnik Gminy.

§ 6. Zobowiązuję przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej przy współudziale osoby prowadzącej księgi inwentarzowe do sporządzenia protokołu rozliczeń wyników inwentaryzacji w terminie do dnia 20 stycznia 2006 r.

WÓJT

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
07 gru 2005

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
07 gru 2005, godz. 11:43

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
07 gru 2005, godz. 11:43