Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 5


ZARZĄDZENIE Nr 5/2003

WÓJTA GMINY DOBRA

z dnia 06.01.2003r.

w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej

Na podstawie art.33 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 Dz. U. Nr 142, poz.1591 - z późniejszymi zmianami) oraz art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, póz. 591 - z późniejszymi zmianami)

zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. Powołuje się Komisję w składzie:

Przewodnicząca - Mirela Adrianek
Członek -
Ewa Szewczuk
Przekazujący - Andrzej Gruszczyński
Przejmujący - Urząd Gminy w Dobrej

  1. Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w drodze spisu z natury w Klubie w Mierzynie.

  2. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 13.01.2003r.

  3. Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach 00000047, 00000048, które wydano Przewodniczącej Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 2

Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 13.01.2003r. oraz zakończenie na dzień 13.01.2003r.

§ 3

Osoby o których mowa w ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

W Ó J T

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
27 paź 2003

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
27 paź 2003, godz. 16:36

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
27 paź 2003, godz. 16:36