Zarządzenie nr 5
ZARZĄDZENIE Nr 5/2003
WÓJTA GMINY DOBRA
z dnia 06.01.2003r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej
Na podstawie art.33 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 Dz. U. Nr 142, poz.1591 - z późniejszymi zmianami) oraz art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, póz. 591 - z późniejszymi zmianami)
zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję w składzie:
Przewodnicząca - Mirela Adrianek
Członek - Ewa Szewczuk
Przekazujący - Andrzej Gruszczyński
Przejmujący - Urząd Gminy w Dobrej
Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w drodze spisu z natury w Klubie w Mierzynie.
Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 13.01.2003r.
Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach 00000047, 00000048, które wydano Przewodniczącej Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 2
Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 13.01.2003r. oraz zakończenie na dzień 13.01.2003r.
§ 3
Osoby o których mowa w ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
W Ó J T
Andrzej Grabałowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
27 paź 2003
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
27 paź 2003, godz. 16:36
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
27 paź 2003, godz. 16:36