Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 33


Zarządzenie Nr 33/05

z dnia 28.04.2005r.

w sprawie procedury postępowania o przyznanie ulgi w podatku od nieruchomości na podstawie uchwały Rady Gminy Dobra Nr XVIII/271/04 z dnia 25 listopada 2004r.

Na podstawie art.30 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U z 2001r. Nr 142,poz.l591;z 2002r. Nr 23,poz.220,Nr62 poz.558,Nr 113,poz.984,Nr 153,poz.l271,Nr 214,poz.l806; z 2003r. Nr 80,poz.717,Nr 162,poz.l568) ustalam , co następuje:

§1.Wniosek o przyznanie ulgi podatkowej otrzymuje pracownik działu podatków oraz pracownik merytoryczny zajmujący się gospodarką komunalną, z zastrzeżeniem ust.2 2. W przypadku , gdy wniosek związany jest z inwestycja polegająca na budowie sieci wodno-kanalizacyjnej na gruntach należących do Gminy , wniosek kierowany jest do pracownika odpowiedzialnego za inwestycje gminne.

§2.1 Pracownik działu podatków zobowiązany jest zgromadzić dokumentację niezbędną do rozpatrzenia wniosku , z zastrzeżeniem ust.2, a w szczególności:

l)oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do ww uchwały wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z §6 ust.2 ww uchwały

2)dokumenty poświadczające wzrost zatrudnienia w związku z poczynionymi nakładami inwestycyjnymi

3)protokół związany z zakupem środka trwałego przez podatnika powodującego wzrost liczy zatrudnienia

4)dokumenty potwierdzające , zgodnie z §4 ww uchwały możliwość korzystania z ulgi

5)oświadczenia zgodnie z §9ust.l ww uchwały

6)zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego oraz innych organów i instytucji o niezaleganiu z opłatami

7)oświadczenie podatnika , w którym zastanie stwierdzone jakiej pomocy podatnik domaga się

8)dokumenty potwierdzające zakup środka trwałego

2.Pracownik do spraw gospodarki komunalnej lub pracownik do spraw inwestycji gminnych, w związku ze złożonym wnioskiem gromadzi dokumenty związane z dokonanymi przez podatnika inwestycjami, o których mowa w §3 uchwały, a w szczególności:

1) porozumienie lub zgoda zawarta z podatnikiem określające warunki prowadzenia inwestycji na gruntach i majątku gminnym

2) dokumentację projektową i dokumentacje powykonawczą

3) pozwolenie na budowę , inwentaryzacje geodezyjna powykonawczą, dokumentacja techniczna powykonawcza itp.dokumenty

  1. protokół odbioru końcowego inwestycji dokonany przez komisję

  2. dokumenty niezbędne do rozpoczęcia użytkowania inwestycji

  3. porozumienie potwierdzające przekazanie inwestycji na majątek Gminy

  4. kosztorysy określające wartość inwestycji, faktury lub rachunki potwierdzające poniesione na inwestycję nakłady

3.Dokumenty , o których mowa w ust.2 przekazywane są wraz z opinią pracownikowi działu podatków.

§3.Pracownik działu podatków całość zgromadzonej w sprawie dokumentacji wraz z projektem decyzji przedkłada radcy prawnemu celem sporządzenia opinii prawnej.

§4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

WÓJT

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
10 maj 2005

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
10 maj 2005, godz. 22:54

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
10 maj 2005, godz. 22:54