Zarządzenie nr 25
ZARZĄDZENIE Nr 25/03
Wójta Gminy Dobra
z dnia 26 lutego 2003 r.
w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(tekst jednolity: z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 - z późniejszymi zmianami) oraz art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. Nr 121, poz. 591 - z późniejszymi zmianami)
zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołują Komisją w składzie
Przewodniczący : Zofia Hrynkiewicz
Przekazujący : Anna Komajda
Przejmujący : Angelika Jędrak
Członek : Ewa Szewczuk
Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej mienia znajdującego się w Klubie-siłowni w miejscowości Buk.
Inwentaryzacją należy przeprowadzić według stanu na dzień 28.02.2003 r.
Inwentaryzacje przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach: 00000053, które wydano Przewodniczącemu Komisji inwentaryzacyjnej.
§ 2
Ustała się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 28.02.2003 r. oraz zakończenie na dzień 28.02.2003 r.
§ 3
Osoby o których mowa w § l ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu
z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjada.
W Ó J T
Andrzej Grabałowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
27 paź 2003
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
27 paź 2003, godz. 17:05
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
27 paź 2003, godz. 17:05