Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 25


ZARZĄDZENIE Nr 25/03

Wójta Gminy Dobra

z dnia 26 lutego 2003 r.

w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej

Na podstawie art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(tekst jednolity: z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 - z późniejszymi zmianami) oraz art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. Nr 121, poz. 591 - z późniejszymi zmianami)

zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. Powołują Komisją w składzie

Przewodniczący : Zofia Hrynkiewicz
Przekazujący : Anna Komajda
Przejmujący : Angelika Jędrak
Członek : Ewa Szewczuk

  1. Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej mienia znajdującego się w Klubie-siłowni w miejscowości Buk.

  2. Inwentaryzacją należy przeprowadzić według stanu na dzień 28.02.2003 r.

  3. Inwentaryzacje przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach: 00000053, które wydano Przewodniczącemu Komisji inwentaryzacyjnej.

§ 2

Ustała się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 28.02.2003 r. oraz zakończenie na dzień 28.02.2003 r.

§ 3

Osoby o których mowa w § l ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu
z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjada.

W Ó J T

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
27 paź 2003

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
27 paź 2003, godz. 17:05

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
27 paź 2003, godz. 17:05