Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe - zakup sprzętu elektronicznego ( II )

 

                Dobra, dnia 22.10.2012 r.

− Oferenci wszyscy −

Zapraszam do składania ofert na zakup sprzętu elektronicznego według poniżej zamieszczonego zestawienia:

  1. Tablica interaktywna - 1 szt. 

SMART Board 680 - 77 cali, projektor Hitachi CP-D10 EXT, uchwyt ABtUS AVS891-1500, przyłącze ZI-INT-10M, montaż tablicy, projektora, okablowania ( przewody w korytkach ), szkolenie dla pracowników - minimum 4 godziny, wymagana gwarancja – 60 miesięcy na tablicę, 36 miesięcy na projektor, 36 miesięcy na lampę.

2.   Komputer przenośny - 1 szt. 

Notebook HP dm4-2120ew 14" i5-2430M 4GB 500GB HD6470-1024MB W7HP, Program: Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PKC PL, Kamera internetowa HP TrueVision HD z wbudowanym mikrofonem cyfrowym (system Low Light), kolor – wykończenie ze szczotkowanego aluminium w odcieniu Dark Umber, napęd SuperMulti DVD R/RW z obsługą nośników dwuwarstwowych, karta graficzna AMD Radeon HD 6470M (1 GB pamięci wydzielonej DDR3, maks. 2,72 GB pamięci całkowitej), program Anty virus, mysz bezprzewodowa Bluetooth, torba do notebooka dopasowana do wymiaru - wymagana gwarancja – 36 miesięcy.

3.  Rzutnik multimedialny - 1 szt.

     Hitachi CP-X2521WN - wymagana gwarancja    – 36 miesięcy.

4. Stolik pod rzutnik – 1 szt.

     2x3 Universal ST007 – wymagana gwarancja – 12 miesięcy

 

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę netto i brutto poszczególnych urządzeń,
  2. Termin wykonania zamówienia – nie dłuższy niż 14 dni od dnia otrzymania zlecenia.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. System operacyjny oraz oprogramowanie mają być zainstalowane.

 

Informacje:

  1. Zamówiony sprzęt zostanie dostarczony i zainstalowany do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej, ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra, na koszt Wykonawcy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do otrzymania odrębnych faktur na poszczególne pozycje zamówienia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy bez podania przyczyny.

 

Składanie ofert:

  1. Termin składania ofert ustala się do dnia 29 października 2012 r. do godziny 15.00.
  2. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ul. Szczecińskiej 16 a, 72-003 Dobra, pok. Nr 8, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Oferta na zakup sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Nauka-lepsza przyszłość” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  3. Dodatkowych informacji udziela Pan Łukasz Dziuban, tel.: 91 311 34 18 lub 508 222 247.

Z up. Wójta Gminy 

Rozalia Adamska  Sekretarz Gminy


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
23 paź 2012

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
23 paź 2012, godz. 19:14

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
23 paź 2012, godz. 19:15