Zapytanie ofertowe - Zakup i dostawę materiałów biurowych ( II )
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy Dobra zwraca się z prośbą o składanie ofert na cząstkowy zakup i dostawę materiałów biurowych.
- Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę w roku 2013 do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty.
- Oferent musi zapewnić dostawę materiałów biurowych na adres Zamawiającego ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra w terminie nie dłuższym niż 1dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
- Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu lub telefonicznie.
- Koszty transportu ponosi oferent.
- Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, nie wyrażamy zgody na materiały równoważne. W przypadku wątpliwości możemy zażądać próbek oferty.
- Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe materiałów podanych w ofercie nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy.
- Zamawiający dopuszcza odstąpienie od realizacji zamówienia bez podania przyczyny .
Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 424-19-72.
Oferty należy składać w terminie do dnia 23.01.2013 r. do godz.13.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a w pokoju nr 8.
Załącznik >> pobierz
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
18 sty 2013
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
18 sty 2013, godz. 14:18
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
18 sty 2013, godz. 14:18