Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe - Zakup i dostawę materiałów biurowych

-  Oferenci wszyscy -
 

Urząd Gminy Dobra zwraca się z prośbą o składanie ofert na cząstkowy zakup i dostawę materiałów biurowych.

1.Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę w roku 2013 do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty.

2.Oferent musi zapewnić dostawę materiałów biurowych na adres Zamawiającego ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra w terminie nie dłuższym niż 1dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.

3.Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu lub telefonicznie.

4.Koszty transportu ponosi oferent.

5.Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, nie wyrażamy zgody na materiały równoważne. W przypadku wątpliwości możemy zażądać próbek oferty.                                     

6.Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe materiałów podanych w ofercie nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy.
7.Zamawiający dopuszcza odstąpienie od realizacji zamówienia bez podania przyczyny .

Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 424-19-72.
Oferty należy składać w terminie do dnia 10.01.2013 r. do godz.15 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a w pokoju nr 8.

Zestawienie materiałów biurowych - pobierz (pdf)


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
07 sty 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
07 sty 2013, godz. 20:06

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
07 sty 2013, godz. 20:09