Zapytanie ofertowe - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów (II)
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy Dobra zwraca się z prośbą o składanie ofert na cząstkowy zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
- Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę w roku 2013 do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty.
- Oferent musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych na adres Zamawiającego ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
- Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go.
- Zamawiający nie dopuszcza zamienników do urządzeń drukujących.
- Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu lub telefonicznie.
- Koszty transportu ponosi oferent.
- Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
- Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe materiałów podanych w ofercie, nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.
- Zamawiający dopuszcza odstąpienie od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (091) 424-19-72.
Oferty należy składać w terminie do dnia 23.01.2013 r. do godz.13.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul Szczecińska 16a w pokoju nr 8.
Wójt
Teresa Dera
Ząłcznik >> pobierz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
18 sty 2013
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
18 sty 2013, godz. 13:58
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
18 sty 2013, godz. 13:58