Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe - wykonanie inwentaryzacji technicznej budynku położonego w miejscowości Dołuje, gm. Dobra, na działkach nr 45 i 47.

Dobra, 16 maja 2012 roku.

Nasz znak: GN.BG.72241/32/07-11


Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16 a
72-003 Dobra



Zapytanie ofertowe
Gmina Dobra zaprasza do złożenia oferty na wykonanie inwentaryzacji technicznej budynku położonego w miejscowości Dołuje, gm. Dobra, na działkach nr 45 i 47.

Dla określenia szacunkowej wartości zamówienia przyjęto, że nie przekracza ona wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 Euro (art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.04.2004 r. Prawo zamówień publicznych – (j.t. Dz.U. 2010, Nr 113, poz.759 ze zm.).

I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Dobra, reprezentowana przez Wójta Gminy Dobra,
ul. Szczecińska 16 a, 72-003 Dobra; NIP 852- 294 - 80 – 83.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu inwentaryzacji budowlanej budynku położonego w miejscowości Dołuje, gm. Dobra, na przyległych działkach nr 45 i 47 (adres: ul Słoneczny Sad 22, 24, 26).
2. W ramach usługi należy w szczególności: określić w jakim zakresie część budynku należąca do Gminy przekracza granice działki nr 45 oraz w jakim zakresie część budynku należąca do osoby fizycznej przekracza granice gminnej działki nr 47, oraz określić możliwości dokonania podziału budynku po pionowych przegrodach konstrukcyjnych i granicach działek lub korygującego poddziału działek, a także możliwość ustanowienia wzajemnych służebności.
3. W celu realizacji zamówienia Zamawiający udostępni dokumentację inwentaryzacji lokalu położonego na piętrze budynku – sporządzoną dla potrzeb określenia samodzielności lokalu, określi lokalizację działek, charakter sprawy, udzielając wszelkich informacji niezbędnych do wykonania usługi, którymi dysponuje.
4. Stan faktyczny: na działce 321101_2.0004.45 znajduje się część budynku ID:321101_2.0004.247_BUDz jednostki rejestrowej ID:321101_2.0004.G43; na działce 321101_2.0004.47 znajduje się część budynku ID:321101_2.0004.236_BUD z jednostki rejestrowej ID.321101_2.0004.G83, tzn.: na działce nr 47, stanowiącej własność Gminy, znajduje się część budynku należąca do osoby fizycznej będącej właścicielem działki nr 45, zaś na działce nr 45 znajduje się część budynku posadowiona na działce nr 47.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom, w szczególności uprawnionemu geodecie.

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

1. Oferta winna obejmować:
1) wykonanie inwentaryzacji budowlanej w zakresie określonym w pkt II 2, w ilości 2 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na płycie CD – szt. 2;
2) cenę netto i brutto całego opracowania (wynagrodzenie netto i brutto za wykonanie usługi) ;
3) termin wykonania.
2. Oferta powinna:
1) być opatrzona pieczątką wykonawcy, datą sporządzenia,
2) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
3) być czytelnie podpisana przez wykonawcę, (osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy,
4) zawierać określenie wysokości wynagrodzenia oraz terminu wykonania zamówienia.
3. Wysokość wynagrodzenia podana w ofercie powinna uwzględnić wszelkie stosowane przez wykonawcę zniżki, upusty, rabaty itp. oraz obowiązujące w tym przedmiocie stawki podatku VAT. Wynagrodzenie za wykonanie usługi nie będzie podlegać waloryzacji ze względu na inflację. treść oferty musi odpowiadać treści problematyki oraz uwzględniać inne czynności określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.

1. Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres:
1) Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16 a, 72-003 Dobra
2) Dopuszcza się składanie ofert za pomocą faksu na nr: 91 4241545 lub nr 91 4223920 z oznaczeniem jak wyżej.

2. Oferty należy składać do dnia 31 maja 2012 roku do godz. 14.45.
3. Wybór najkorzystniejszej oferty bądź brak wyboru oferenta zostanie ogłoszony na stronie internetowej pod adresem: www.bip.dobraszczecinska.pl/ Zamówienia publiczne do 14.000,00 Euro.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Warunkiem złożenia oferty jest wcześniejsze zapoznanie się z problematyką sprawy na stanowisku gospodarka gruntami - Urzędu Gminy Dobra oraz wizja lokalna miejsca planowanej ekspertyzy celem lepszego rozpoznania sprawy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 4241973, osoba do kontaktu: referent Bartosz Graczyk.

VI. KRYTERIA WYBORU WYKONAWCY.
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena (wysokość wynagrodzenia) - 80% - waga,
2) Termin wykonania ekspertyzy i wydania opinii - 20% - waga.
2. Wzór, wg. którego zostaną obliczone punkty: [(cena najniższa : cena badana)] x waga x 100 pkt = wynik.

VII. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyny.


Wójt Gminy Dobra
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
24 maj 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
24 maj 2012, godz. 14:45

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
24 maj 2012, godz. 14:50