Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe - Usługa polegajaca na usuwaniu wyrobów zawierających azbest

ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2010 roku, Nr 113, Poz.759 z późn. zm.) Wójt Gmina Dobra ogłasza nabór ofert:

I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobra
ul. Szczecińska 16 a
72-003 Dobra
NIP: 851 294 80 83, REGON: 811685496

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi:
a) demontaż pokrycia lub innych wyrobów zawierających azbest,
b) załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia poprzez składowanie,
c) unieszkodliwiania poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku.

L.p. posesji

Ilość azbestu przeznaczona do utylizacji [Mg] w przybliżeniu

Zakres usługi

 

37,70

Transport/utylizacja

(składowane)

 

13,86

Demontaż/transport/utylizacja

(pokrycia dachowe)

Razem

51,56

 

Ze względu na to, że powyższe dane są tylko danymi szacunkowymi Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości powyższego zadania, bądź możliwość zwiększenia ilości zamówienia o nie więcej niż 50 %, lub możliwość przesunięcia pomiędzy pozycjami powyższej tabeli.
Ponadto:
2. Przygotowanie do transportu, ważenie odpadów, załadunek i transport azbestu na miejsce składowania (utylizacji) leży po stronie Wykonawcy. Transport będzie się odbywał przy użyciu samochodów o różnym tonażu ze względu na konieczność dojazdu do miejsc trudnodostępnych (wąskie ulice).
3. Wykonawca przy realizacji robót obowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w :
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., nr 71, poz. 649 z późn.zm)
- Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U.z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.).
- Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.).
- Ustawie z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.).
- Ustawie z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2002r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.).
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216, poz.1824).
- Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U.2010 r. Nr 249, poz.1673).
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz.31).
- Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.).
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz .U.z 2003r. Nr 120, poz.1126).
4. Demontażu wyrobów azbestowych mogą dokonywać jedynie osoby przeszkolone w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
5. Transport odpadów zawierających azbest, winien odbywać się zgodnie z przepisami o przewozie towarów niebezpiecznych.
6. Usuwane odpady zawierające azbest powinny być składowane na składowiskach odpadów niebezpiecznych lub na wydzielonych częściach składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne.
7. Wykonawca robót zobowiązuje się do utylizacji materiałów z rozbioru (przekazania na składowisko odpadów).
8. Każdy właściciel posesji będzie potwierdzał ilość odpadu w oparciu o dane z ważenia odpadów przez Wykonawcę. Dowodem wywiezionego odpadu będzie karta przekazania odpadu pochodzącego z danej nieruchomości.
9. Zadanie będzie realizowane zgodnie z kolejnością przedstawioną na wykazie załączonym do umowy i przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego.
10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
11. W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację odbiorową:
- zbiorczą kartę przekazania odpadu na składowisko odpadów niebezpiecznych oraz odrębne karty przekazania odpadów wystawione dla każdego właściciela nieruchomości.
- pisemne oświadczenia właściciela posesji dotyczące:
a. uporządkowaniu terenu po wykonaniu usługi,
b. nie wyrządzeniu szkód w czasie realizacji usługi,
c. zakończeniu usługi w terminie.

III. Termin realizacji zadania
Do dnia 15 września 2013 roku.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać wszystkie dane wyszczególnione w formularzu ofertowym,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (ręcznie (czytelnie), na maszynie lub komputerze). Na kopercie proszę o zamieszczenie dopisku „Oferta na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobra”
Do formularza ofertowego wykonawcy dołączają dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dokumenty potwierdzające wymagania pkt. VII.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra .
2. Termin składania ofert upływa w dniu 10 czerwca roku o godz. 14 30. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 1500 w sali konferencyjnej UG Dobra. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do UG Dobra.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podana na stronie internetowej pod adresem: www.bip.dobraszczecinska.pl

VI. KRYTERIA WYBORU OFERT: 100% cena.

VII. WYMAGANIA, JAKIE POWINNI SPEŁNIAĆ WYKONAWCY ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ:
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
W tym celu należy załączyć do oferty umowę ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest, zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych oraz ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi.

Wójt

Teresa Dera

Załącznik Nr 1 - pobierz (pdf)
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
04 cze 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
04 cze 2013, godz. 10:43

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
04 cze 2013, godz. 10:45