Zapytanie ofertowe - sprzątanie i konserwacja przystanków autobusowych usytuowanych na terenie gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza, że przystępuje do zbierania ofert na realizację zadania: „Sprzątanie i konserwacja przystanków autobusowych usytuowanych na terenie gminy Dobra”
Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami ).
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Sprzątanie przystanków autobusowych z wiatą, 2 razy w każdym tygodniu w dniach: wtorek i piątek w okresie od dnia 2 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. w tym:
- usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń,
- usuwanie piasku z przystanków - wiat przystankowych, zatoczek, chodnika przyległego do wiaty,
- opróżnianie koszy na śmieci,
- usuwanie plakatów, ogłoszeń, napisów (z wyjątkiem urzędowych) umieszczonych na przystankach oraz zmywanie na bieżąco pozostałości po kleju, farbach, tuszu itp.
2. Sprzątanie przystanków autobusowych bez wiaty, 2 razy w każdym tygodniu w dniach: wtorek i piątek w okresie od dnia 2 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. w tym:
- usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń,
- usuwanie piasku z zatoczek, chodnika przyległego do słupka przystankowego,
- opróżnianie koszy na śmieci.
3. Odśnieżanie przystanków autobusowych z wiatą, 2 razy w każdym tygodniu w dniach: wtorek i piątek w okresie od dnia 2.01.2012r. do 30.04.2012r. oraz od dnia 1.11.2012r. do 31.12.2012r, w tym:
- usuwanie śniegu i lodu z przystanków – wiat przystankowych,
- posypywanie piaskiem w przypadku wystąpienia śliskości, oblodzenia, opadów śniegu.
4. Odśnieżanie przystanków autobusowych bez wiaty, 2 razy w każdym tygodniu w dniach: wtorek i piątek w okresie od dnia 2.01.2012r. do 30.04.2012r. oraz od dnia 1.11.2012r. do 31.12.2012r, w tym:
- usuwanie śniegu i lodu,
- posypywanie piaskiem w przypadku wystąpienia śliskości, oblodzenia, opadów śniegu.
5. Konserwacja, naprawa wiat przystankowych oraz koszy na śmieci w okresie od dnia 2 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. w tym:
- naprawa uszkodzeń, uzupełnienie zniszczonych elementów drewnianych, metalowych, naprawa koszy na śmieci wraz z pomalowaniem ich oraz inne drobne prace naprawcze.
6. Konserwacja, naprawa wiat przystankowych oraz koszy na śmieci w okresie od dnia 2 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. – po zgłoszeniu Zleceniodawcy, w tym :
- uzupełnienie nowymi szybami poliwęglanowymi o takiej samej strukturze z jakiej zbudowane są ściany wiaty i pokrycie dachu wraz z montażem – po zgłoszeniu Zleceniodawcy.
- zakup i montaż nowych koszy na śmieci – po zgłoszeniu Zleceniodawcy,
- malowanie części metalowych ( w pierwotnym kolorze ) po uprzednim oczyszczeniu z rdzy i zagruntowaniu farbą antykorozyjną, a elementów drewnianych farbą olejną- białą - po zgłoszeniu Zleceniodawcy.
Informacje uzupełniające:
- Przy sprzątaniu przystanków i ich odśnieżaniu prace należy wykonać:
- w przypadku przystanku z wiatą na długości wiaty nie mniejszej niż 2 metry i szerokości 1 metra wokół wiaty,
-
w przypadku przystanku bez wiaty – wokół słupka przystankowego o promieniu 1,5 metra.
- Zamawiający w trakcie trwania umowy przewiduje:
1) zakup i montaż koszy w ilości do 5 sztuk.
2) szyb ściennych do 60 sztuk,
3) szyb dachowych do 20 sztuk ,
4) szyb dachowych bocznych do 20 sztuk.
- Wykonawca ma obowiązek zgłaszania do Urzędu Gminy informacji o uszkodzonych szybach, braku rozkładów jazdy, braku lub uszkodzeniu koszy na śmieci.
- Wykonawca ma obowiązek wraz z fakturą załączać sprawozdanie szczegółowe z wykonanych prac w danym miesiącu.
- Zleceniodawca zawrze umowę z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową na okres od dnia 2.01.2012r. do 31.12.2012r..
- Faktury będą płatne przelewem, w terminie 21 dni od ich dostarczenia.
- Wykaz przystanków stanowi załącznik nr 1 >> pobierz.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji oraz ilość przystanków.
- Przed złożeniem oferty zobowiązuje się Oferenta do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie.
- Oferta winna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 >> pobierz.
Składanie ofert:
- Termin składania ofert ustala się do dnia 25 listopada 2012 r. do godziny 10.30.
-
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Oferta na sprzątanie
i konserwację przystanków autobusowych usytuowanych na terenie gminy Dobra”. - Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a, pok. nr 8 lub pocztą na adres Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 listopada 2011 r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a.
- Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Dobra, Pani Izabeli Harłukowicz-Patyk pod nr. tel. 91 424 19 71.
Wójt Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
09 lis 2011
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
09 lis 2011, godz. 07:17
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
09 lis 2011, godz. 07:18