Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe - sprzątanie i konserwacja przystanków autobusowych usytuowanych na terenie gminy Dobra

 

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza, że przystępuje do  zbierania  ofert na realizację zadania: „Sprzątanie i konserwacja  przystanków autobusowych usytuowanych na terenie gminy Dobra”

Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U.  Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami ).      

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

1.      Sprzątanie przystanków autobusowych z wiatą, 2 razy w każdym tygodniu w dniach: wtorek i piątek w okresie od dnia 2 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. w tym:

  1. usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń,
  2. usuwanie piasku z przystanków - wiat przystankowych, zatoczek, chodnika przyległego do wiaty,
  3. opróżnianie koszy na śmieci,
  4. usuwanie plakatów, ogłoszeń, napisów (z wyjątkiem urzędowych) umieszczonych na przystankach oraz zmywanie na bieżąco pozostałości po kleju, farbach, tuszu itp. 

 

2.      Sprzątanie przystanków autobusowych bez wiaty,  2  razy w każdym tygodniu w dniach: wtorek i piątek w okresie od dnia 2 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. w tym:

  1. usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń,
  2. usuwanie piasku z zatoczek, chodnika przyległego do słupka przystankowego,
  3. opróżnianie koszy na śmieci. 

 

3.      Odśnieżanie przystanków autobusowych z wiatą, 2  razy w każdym tygodniu w dniach: wtorek i piątek w okresie od  dnia 2.01.2012r. do 30.04.2012r. oraz od  dnia 1.11.2012r. do 31.12.2012r, w tym:

  1. usuwanie śniegu i lodu z przystanków – wiat przystankowych,
  2. posypywanie piaskiem w przypadku wystąpienia śliskości, oblodzenia, opadów śniegu. 

 

4.      Odśnieżanie przystanków autobusowych bez wiaty, 2 razy w każdym tygodniu w dniach: wtorek i piątek w okresie od  dnia 2.01.2012r. do 30.04.2012r. oraz od  dnia 1.11.2012r. do 31.12.2012r, w tym:

  1. usuwanie śniegu i lodu,
  2. posypywanie piaskiem w przypadku wystąpienia śliskości, oblodzenia, opadów śniegu. 

 

5.      Konserwacja, naprawa wiat przystankowych oraz koszy na śmieci w okresie od dnia 2 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. w tym:

  1. naprawa uszkodzeń, uzupełnienie zniszczonych elementów drewnianych, metalowych, naprawa koszy na śmieci wraz z pomalowaniem ich oraz inne drobne prace naprawcze.

 

6.      Konserwacja, naprawa wiat przystankowych oraz koszy na śmieci w okresie od dnia 2 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r.  – po zgłoszeniu Zleceniodawcy, w tym :

  1. uzupełnienie nowymi szybami poliwęglanowymi o takiej samej strukturze z jakiej zbudowane są ściany wiaty i pokrycie dachu wraz z montażem – po zgłoszeniu Zleceniodawcy.
  2. zakup i montaż nowych koszy na śmieci – po zgłoszeniu Zleceniodawcy,
  3. malowanie części metalowych ( w pierwotnym kolorze ) po uprzednim oczyszczeniu z rdzy i zagruntowaniu farbą antykorozyjną, a elementów drewnianych farbą olejną- białą - po zgłoszeniu Zleceniodawcy.

Informacje uzupełniające:

  1. Przy sprzątaniu przystanków i ich odśnieżaniu prace należy wykonać:  
  2. w przypadku przystanku z wiatą na długości wiaty nie mniejszej niż 2 metry i  szerokości 1 metra wokół  wiaty,
  3.  w przypadku przystanku bez wiaty – wokół słupka przystankowego o promieniu 1,5 metra.
    1. Zamawiający w trakcie trwania umowy przewiduje:

1)      zakup i montaż koszy w ilości do 5 sztuk.

2)      szyb ściennych  do 60 sztuk,

3)      szyb dachowych do 20 sztuk ,

4)      szyb dachowych bocznych do 20 sztuk.

  1. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania do Urzędu Gminy informacji o uszkodzonych szybach, braku rozkładów jazdy, braku lub uszkodzeniu koszy na śmieci.
  2. Wykonawca ma obowiązek wraz z fakturą załączać sprawozdanie szczegółowe z wykonanych prac w danym miesiącu.
  3. Zleceniodawca zawrze umowę z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową na okres od dnia 2.01.2012r. do 31.12.2012r..
  4. Faktury będą płatne przelewem, w terminie 21 dni od ich dostarczenia.
  5. Wykaz przystanków stanowi załącznik nr 1 >> pobierz.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji oraz ilość przystanków.
  7. Przed złożeniem oferty zobowiązuje się Oferenta do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie.
  8. Oferta winna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 >> pobierz.

 

Składanie ofert:

  1. Termin składania ofert ustala się do dnia 25 listopada 2012 r. do godziny 10.30.
  2. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Oferta na sprzątanie
    i konserwację  przystanków autobusowych usytuowanych na terenie gminy Dobra”.
  3. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a, pok. nr 8  lub pocztą  na adres Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  25 listopada 2011 r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a.
  5. Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Dobra, Pani Izabeli Harłukowicz-Patyk  pod nr. tel. 91 424 19 71.

 

Wójt Teresa Dera 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
09 lis 2011

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
09 lis 2011, godz. 07:17

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
09 lis 2011, godz. 07:18