zapytanie ofertowe
Gmina Dobra zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie wycinki oraz cięć technicznych, sanitarnych oraz korekcyjnych drzew.
Zakres prac przewiduje realizację poszczególnych zadań: 1 CZĘŚĆ ZADANIACENY JEDNOSTKOWE WYCINKI DRZEW - DZ. NR 9/17 W SKARBIMIERZYCACH
L.p. |
Gatunek i obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm |
ilość sztuk | cena jednostkowa netto | cena jednostkowa brutto |
1. | jesion – 350 cm | 1 | ||
2. | jesion – 320 cm | 1 | ||
3. | jesion – 310 cm | 1 | ||
RAZEM |
CENA JEDNOSTKOWA WYCINKI DRZEWA - DZ. NR 164 W DOŁUJACH
L.p. |
Gatunek i obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm |
ilość sztuk | cena jednostkowa netto | cena jednostkowa brutto |
1. | Klon zwyczajny – 147 cm | 1 | ||
RAZEM |
CENA JEDNOSTKOWA DOKONANIA CIĘĆ TECHNICZNYCH, SANITARNYCH I KOREKCYJNYCH DZIEWIĘCIU DRZEW – DZ. NR 164 W DOŁUJACH
L.p. | Nazwa usługi | cena jednostkowa netto | cena jednostkowa brutto |
1. |
cięcia techniczne, sanitarne oraz korekcyjne drzew |
||
RAZEM |
CENA JEDNOSTKOWA DOKONANIA CIĘĆ TECHNICZNYCH, SANITARNYCH I KOREKCYJNYCH PIĘCIU DRZEW – DZ. NR 78 W RZĘDZINACH
L.p. | Nazwa usługi | cena jednostkowa netto | cena jednostkowa brutto |
1. |
cięcia techniczne, sanitarne oraz korekcyjne drzew |
||
RAZEM |
CENA JEDNOSTKOWA DOKONANIA CIĘĆ TECHNICZNYCH, SANITARNYCH I KOREKCYJNYCH KRZEWÓW NA ODCINKU OK. 200 m – DZ. NR 71 W BEZRZECZU
L.p. | Nazwa usługi | cena jednostkowa netto | cena jednostkowa brutto |
1. |
cięcia techniczne, sanitarne oraz korekcyjne krzewów |
||
RAZEM |
1. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty brutto związane z wykonaniem usługi wraz z kosztami dojazdu do miejsca wykonania prac. Do kosztów należy doliczyć ewentualne użycie podnośnika.
Cena jednostkowa brutto powinna zawierać całkowity koszt wycinki, koszt dojazdu do miejsca wycinki drzew łącznie z frezowaniem pni, użyciem podnośnika oraz uprzątnięcie terenu wraz z kosztem zrębkowania i wywozem drewna. Podana cena powinna uwzględniać wartość pozyskanego przy wycince drewna.
2. Wykonawca wykonujący prace obowiązany jest zabezpieczyć przejazdowość wraz z regulacją ruchu, ewentualne wyłączenie ruchu.
3. W trakcie prowadzonych prac do wykonawcy należy: powiadomienie o utrudnieniach właścicieli posesji przyległych do terenu prowadzonych robót, zabezpieczenie przed zniszczeniem ogrodzeń, pomników nagrobnych itp., a w przypadku ewentualnych zniszczeń pokrywanie szkód przez Wykonawcę.
4. Oferty należy składać w do dnia 07 maja 2010 r. do godziny 15ºº w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej lub listownie na adres: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów:
Cena – 100%6. Termin realizacji zadania do dnia 31 maja 2010 r.
7. Płatność dokonana zostanie przelewem w terminie 14 dni po wykonaniu robót, potwierdzonych protokołem odbioru prac i przedłożeniem faktury.
8. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest:
Przemysław Szymański, tel.: 0-91 311 23 07
Poniedziałek w godz. 8ºº - 17ºº,
Środa, czwartek w godz. 7ºº - 15ºº.Kierownik Wydziału ds. Obywatelskich
Małgorzata Chmielewska
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
28 kwi 2010
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
28 kwi 2010, godz. 21:53
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
28 kwi 2010, godz. 21:53