Zapytanie ofertowe
Dobra, dnia 27.02.2013r.
Oferenci wszyscy
Wójt Gminy Dobra zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę sporządzenia pięciu projektów organizacji ruchu drogowego w Gminie Dobra.
1. Zamawiający
Gmina Dobra Ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra
NIP: 851-294-80-83
Tel. 091 311-33-81 lub 091 311-33-82 Fax: 091 422-39-20
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów organizacji ruchu drogowego wraz z uzyskaniem wszelkich stosownych uzgodnień oraz analiz na drogach:
- 3907Z (ul. Szczecińska w m. Dobra) – droga powiatowa
-3917Z (ul. Graniczna w m. Dobra) – droga powiatowa
- 3907Z (ul. Lipowa w m. Wołczkowo) – droga powiatowadwa miejsca pomiarowe
- 3920Z (ul. Daniela w m. Dołuje) – droga powiatowa
- ulica Topolowa w m. Mierzyn – droga gminna
Przedmiotowe projekty powinny zostać wykonane w zakresie wprowadzenia oznakowania D-51 „automatyczna kontrola prędkości” na odcinkach w/w dróg. Zaprojektowane znaki mają informować o umiejscowieniu w danym miejscu drogi systemu automatycznego pomiaru i rejestracji prędkości jazdy. Miejsca ustawienia znaków należy uzgodnić z Komendantem Straży Gminnej w Dobrej.
3. Termin wykonania zamówienia 50 dni od dnia podpisania zlecenia.
4. Warunki zamówienia:
- Jedynym kryterium ofert będzie cena.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia.
- Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość do odstąpienia od realizacji zadania bez podania przyczyny.
- Ofertę cenową należy złożyć do dnia 6 marca 2013r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrej przy ul. Granicznej 24a 72-003 Dobra w zamkniętej kopercie z dopiskiem „organizacja ruchu drogowego w Gminie Dobra”.
- Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Urzędu Gminy w Dobrej, zaś oferent którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
- Osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są: Przemysław Kaczor tel. 091-311-33-81 lub Łukasz Klimczak tel. 091-311-33-82 (kontakt dostępny w każdy Poniedziałek, Środę i Czwartek).
Z up. Wójta Gminy
Rozalia Adamska
Sekretarz Gminy
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
01 mar 2013
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
01 mar 2013, godz. 12:44
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
01 mar 2013, godz. 12:45