Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe

Dobra, dnia 27.02.2013r.

Oferenci wszyscy

Wójt Gminy Dobra zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę sporządzenia pięciu projektów organizacji ruchu drogowego w Gminie Dobra.

1. Zamawiający

Gmina Dobra Ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra

NIP: 851-294-80-83

Tel. 091 311-33-81 lub 091 311-33-82 Fax: 091 422-39-20

2. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów organizacji ruchu drogowego wraz z uzyskaniem wszelkich stosownych uzgodnień oraz analiz na drogach:

        - 3907Z (ul. Szczecińska w m. Dobra) – droga powiatowa 

        -3917Z (ul. Graniczna w m. Dobra) – droga powiatowa

       - 3907Z (ul. Lipowa w m. Wołczkowo) – droga powiatowadwa miejsca pomiarowe

       - 3920Z (ul. Daniela w m. Dołuje) – droga powiatowa

       - ulica Topolowa w m. Mierzyn – droga gminna

Przedmiotowe projekty powinny zostać wykonane w zakresie wprowadzenia oznakowania D-51 „automatyczna kontrola prędkości” na odcinkach w/w dróg. Zaprojektowane znaki mają informować o umiejscowieniu w danym miejscu drogi systemu automatycznego pomiaru i rejestracji prędkości jazdy. Miejsca ustawienia  znaków należy uzgodnić z Komendantem Straży Gminnej w Dobrej.

3. Termin wykonania zamówienia 50 dni od dnia podpisania zlecenia.

4. Warunki zamówienia:

  1. Jedynym kryterium ofert będzie cena.
  2. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia.
  3. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do odstąpienia od realizacji zadania bez podania przyczyny.
  5. Ofertę cenową należy złożyć do dnia 6 marca 2013r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrej przy ul. Granicznej 24a 72-003 Dobra w zamkniętej kopercie z dopiskiem „organizacja ruchu drogowego w Gminie Dobra”.
  6. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Urzędu Gminy w Dobrej, zaś oferent którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
  7. Osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są: Przemysław Kaczor tel. 091-311-33-81 lub Łukasz Klimczak tel. 091-311-33-82 (kontakt dostępny w każdy Poniedziałek, Środę i Czwartek).

 

Z up. Wójta Gminy 

Rozalia Adamska

Sekretarz Gminy 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
01 mar 2013

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
01 mar 2013, godz. 12:44

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
01 mar 2013, godz. 12:45