Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów
- Oferenci wszyscy –
Urząd Gminy Dobra zaprasza do składania ofert na cząstkowy zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
- Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę w roku 2023 do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty.
- Oferent musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych na własny koszt na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, Dobra, 72-003 Dobra
w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia. - Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku
I-go. Oryginalny, firmowany przez producenta urządzenia. - Zamawiający nie dopuszcza zamienników do urządzeń drukujących.
- Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu, e-maila lub telefonicznie.
- Koszty transportu ponosi Oferent.
- Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
- Ceny jednostkowe podane w ofercie mogą ulec zmianie tylko 1 raz w ciągu trwania umowy, nie wcześniej niż po 6-ciu miesiącach od podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza powyższą zmianę pod warunkiem, że inflacja wg stanu na dzień 31.01.2023 r. podana przez GUS będzie wyższa po okresie 6 m-cy od podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji wzrost cen jednostkowych o powstałą różnicę. Zmiana cen jednostkowych następuje w oparciu o wniosek wykonawcy i wymaga podpisania aneksu do umowy.
- Zamawiający dopuszcza odstąpienie od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Ofertę należy złożyć przy wykorzystaniu druku Oferty cenowej załączonego do niniejszego zapytania.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 424-19-72.
Oferty należy składać w terminie do dnia 27.01.2023 r. do godz.15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a lub przesłać przesyłką pocztową na adres Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a w zamkniętych kopertach z dopiskiem :
„Oferta na cząstkowy zakup i dostawę materiałów
eksploatacyjnych do drukarek i faksów „
Nie dopuszcza się składania ofert poprzez e-mail lub fax.
Z up. Wójt
Rozalia Adamska
Zestawienie tonerów >>pobierz
Oferta cenowa >> pobierz
Zapytanie ofertowe >> pobierz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Nawrocka Data wytworzenia:
20 sty 2023
Osoba dodająca informacje
Mariusz Kokociński Data publikacji:
20 sty 2023, godz. 14:01
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Kokociński Data aktualizacji:
20 sty 2023, godz. 14:01