Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów

Oferenci wszyscy –

 

Urząd Gminy Dobra zaprasza do składania ofert na  cząstkowy zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę w roku 2023 do siedziby  Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty.                                   
  2. Oferent musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych na własny koszt na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, Dobra,  72-003 Dobra
    w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
  3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku
    I-go. Oryginalny, firmowany przez producenta urządzenia.
  4. Zamawiający nie dopuszcza zamienników do urządzeń drukujących.
  5. Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu, e-maila lub telefonicznie.
  6. Koszty transportu ponosi Oferent.
  7. Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
  8. Ceny jednostkowe podane w ofercie mogą ulec zmianie tylko 1 raz w ciągu trwania umowy, nie wcześniej niż po 6-ciu miesiącach od podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza powyższą zmianę pod warunkiem, że inflacja wg stanu na dzień  31.01.2023 r. podana przez GUS będzie wyższa po okresie 6 m-cy od podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji wzrost cen jednostkowych o powstałą różnicę. Zmiana cen jednostkowych następuje w oparciu o wniosek wykonawcy i wymaga podpisania aneksu do umowy.
  9. Zamawiający dopuszcza odstąpienie od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
  10. Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Ofertę należy złożyć przy wykorzystaniu druku Oferty cenowej załączonego do niniejszego zapytania.
  11. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 424-19-72.

 

Oferty należy składać w terminie do dnia 27.01.2023 r. do godz.15.00 w sekretariacie  Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a lub przesłać przesyłką pocztową na adres Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a w zamkniętych kopertach z dopiskiem :

„Oferta na cząstkowy zakup i dostawę materiałów

eksploatacyjnych do drukarek i faksów „

 

Nie dopuszcza się składania ofert poprzez e-mail lub fax.

Z up. Wójt 

Rozalia Adamska

Zestawienie tonerów >>pobierz

Oferta cenowa >> pobierz

Zapytanie ofertowe >> pobierz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Agnieszka Nawrocka

Data wytworzenia:
20 sty 2023

Osoba dodająca informacje

Mariusz Kokociński

Data publikacji:
20 sty 2023, godz. 14:01

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Kokociński

Data aktualizacji:
20 sty 2023, godz. 14:01