Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zakup i dostawa materiałów biurowych

Oferenci wszyscy -
 

Urząd Gminy Dobra zaprasza do składania ofert na cząstkowy zakup i dostawę materiałów biurowych.

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę w roku 2023 do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty.
  2. Oferent musi zapewnić dostawę materiałów biurowych na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, Dobra 72-003 Dobra w terminie nie dłuższym niż 1dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
  3. Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu, e-maila lub telefonicznie.
  4. Koszty transportu ponosi oferent.
  5. Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, nie wyrażamy zgody na materiały równoważne. W przypadku wątpliwości możemy zażądać próbek oferty.
  6. Ceny jednostkowe podane w ofercie mogą ulec zmianie tylko 1 raz w ciągu trwania umowy, nie wcześniej niż po 6-ciu miesiącach od podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza powyższą zmianę pod warunkiem, że inflacja wg stanu na dzień 31.01.2023 r. podana przez GUS będzie wyższa po okresie 6 m-cy od podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji wzrost cen jednostkowych o powstałą różnicę. Zmiana cen jednostkowych następuje w oparciu o wniosek wykonawcy i wymaga podpisania aneksu do umowy.
  7. Zamawiający dopuszcza odstąpienie od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
  8. Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Ofertę należy złożyć przy wykorzystaniu druku Oferty cenowej załączonego do niniejszego zapytania.
  9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 424-19-72.  

Oferty należy składać w terminie do dnia 27.01.2023 r. do godz.15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a lub przesłać przesyłką pocztową na adres Urzędu Gminy ul Szczecińska 16a w zamkniętych kopertach z dopiskiem :

 

„Oferta na cząstkowy zakup i dostawę materiałów biurowych „

 

Nie dopuszcza się składania ofert poprzez e-mail lub fax.

Z up. Wójt

Rozalia Adamska

Zestawienie materiałów biurowych >> pobierz

Oferta cenowa >> pobierz

Zapytanie ofertowe >> pobierz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Agnieszka Nawrocka

Data wytworzenia:
20 sty 2023

Osoba dodająca informacje

Mariusz Kokociński

Data publikacji:
20 sty 2023, godz. 14:00

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Kokociński

Data aktualizacji:
20 sty 2023, godz. 14:00