Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wymiana pojemnika na odpady komunalne

Procedurę wymiany pojemnika na odpady zmieszane (resztki po segregacji) reguluje Uchwała Nr XXVII/361/2021 Rady Gminy Dobra z dnia 28 października 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi i stanowi w § 3 ust 11 i 12 że:

  1. W przypadku konieczności zmiany pojemności pojemnika będzie ona dokonywana w oparciu o zapotrzebowanie składane przez właściciela nieruchomości oraz postanowienia zawarte w obowiązującym regulaminie.
  2. W przypadku, o którym mowa w ust. 11, właściciel nieruchomości musi dołączyć uzasadnienie zmiany wyposażenia nieruchomości w pojemniki. Gmina po weryfikacji zapotrzebowania, może dokonać zmiany wyposażenia nieruchomości w pojemnik.

WAŻNE

  1. Wniosek o wymianę pojemnika składa właściciel nieruchomości, tj. osoba, która jest zobowiązana do składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.  
  2. Każda prośba będzie analizowana i sprawdzana, czy aby taka potrzeba nie wynika z braku segregacji odpadów lub ich niewłaściwej segregacji oraz, czy dotychczas użytkowany pojemnik 120 l jest faktycznie systematycznie zbyt mały.
  3. Po weryfikacji złożonego zapotrzebowania, otrzymacie Państwo odpowiedź na wskazany we wniosku adres mailowy lub na adres do korespondencji wskazany w deklaracji.

Wniosek o wymianę pojemnika >> pobierz 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wioletta Górka

Data wytworzenia:
04 sty 2023

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
04 sty 2023, godz. 13:48

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
04 sty 2023, godz. 13:48