Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykonanie prac polegających na sprzątaniu, wykaszaniu, opróżnianiu koszy wraz z wywozem nieczystości , konserwacji i malowaniu urządzeń zabawowych i drewnianych oraz konserwacji i naprawy elementów koszy do piłki koszykowej na placach zabaw i terenach rekreacyjnych

- Oferenci wszyscy -

1. Gmina Dobra planuje zlecić wykonanie prac polegających na sprzątaniu, wykaszaniu, opróżnianiu koszy wraz z wywozem nieczystości , konserwacji i malowaniu urządzeń zabawowych i drewnianych oraz konserwacji i naprawy elementów koszy do piłki koszykowej na placach zabaw i terenach rekreacyjnych.


2. ZAKRES ZADAŃ DO WYKONANIA NA PLACACH ZABAW I TERENACH REKREACYJNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 KWIETNIA DO 31 PAŹDZIERNIKA 2010r.

1) Sprzątanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych wraz z wywozem nieczystości.
2) Wykaszanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych, które obejmuje zgrabienie i wywóz trawy.
3) Opróżnianie koszy na śmieci ustawionych na placach zabaw i na terenach rekreacyjnych wraz z wywiezieniem nieczystości.
4) Konserwacja urządzeń zainstalowanych na placach zabaw polegająca na:
a) przesmarowaniu elementów obrotowych,
b) dokręceniu i uzupełnieniu śrub,
c) uzupełnieniu desek na huśtawkach i karuzelach,
d) poprawieniu naruszonych wzmocnień,
e) drobnych naprawach mechanicznych, spawalniczych.
5) Malowanie urządzeń zainstalowanych na placach zabaw farbami olejnymi, zewnętrznymi w istniejących kolorach w miesiącu czerwcu.
6) Konserwacja elementów drewnianych na placach zabaw i terenach rekreacyjnych – ławek, ławo-stołów, scen i innych elementów drewnianych, polegająca na:
a) uzupełnieniu brakujących elementów ( klepek na zadaszeniach, desek, itp. ) – na bieżąco,
b) oczyszczeniu ze starych farb, lakierów i mchu i innych nalotów,
c) jednokrotnym pomalowaniu lakierem konserwującym lub farbą olejną,
d) prace wymienione w ppkt. b i c należy przeprowadzić w miesiącu lipcu.
7) Konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów koszy do piłki koszykowej (tablica i element mocujący).
8) W przypadku uszkodzenia, lub braku kosza na śmieci należy dokonać zakupu i montażu nowego kosza ( nie więcej jak 4 kosze w okresie obowiązywania umowy).
9) Wymiana piasku wraz z wyczyszczeniem odchodów zwierzęcych w piaskownicach na placach zabaw.


3. Częstotliwość wykonywania zadań:


pkt.2.ppkt.1,2,3 – dwa razy w miesiącu tj. pierwszy raz do dnia 15-go, a drugi do 30-go każdego miesiąca,
pkt.2.ppkt.4,6a,7,8 - w okresie od dnia 1 kwietnia do 31 października, w ramach potrzeb,
pkt.2 ppkt.5 – jeden raz w miesiącu czerwcu,
pkt.2 ppkt.6b, 6c - jeden raz w miesiącu lipcu,
pkt.2 ppkt.9 - wymiana piasku - trzy razy tj. do 15-go kwietnia, do 15 - go lipca i do 15-go września 2010 roku , a czyszczenie odchodów na bieżąco podczas sprzątania placów zabaw.


4. Place zabaw wskazane do obsługi wraz z powierzchnią do sprzątania i koszenia oraz urządzeniami drewnianymi:

1. Dobra, ul. Osiedlowa 2 (w ogrodzeniu) - pow. 2.755 m2 ( 4 ławki).
2. Buk ( w ogrodzeniu ,przy boisku sportowym ) - pow. 2.102 m2 (12 stołów, 1 scena,1 grill, 4 zadaszenia )
3. Grzepnica (w ogrodzeniu) - pow. 1.797 m2 ( 4 stoły, 1 kosz , 13 ławek)
4. Wąwelnica ( w ogrodzeniu) - pow. 340 m2
5. Stolec (w ogrodzeniu, przy Klubie ) - pow. 575 m2 -wraz z dojściem do placu- 40m2 - (2stoły,1 kosz)
6. Rzędziny (wzdłuż drogi dojazdowej do Klubu po prawej stronie) - pow. 900 m2 ( 4 stoły)
7. Kościno (za sklepem po prawej stronie ) - pow. 600 m2 ( 4 stoły)
8. Łęgi (za drewnianym ogrodzeniem z desek) - pow. 3.195m2 ( 5 stołów, 1 scena).
9. Skarbimierzyce (w ogrodzeniu) - pow. 789m 2
10.Redlica (w ogrodzeniu) - pow. 180m 2
Łączna powierzchnia 13.233 m2


5. Place zabaw, na których znajdują się piaskownice:

Dobra, Grzepnica, Wąwelnica, Stolec, Dołuje, Kościno, Wołczkowo, Łęgi, Skarbimierzyce, Redlica, Buk.


Tereny rekreacyjne wskazane do obsługi wraz z powierzchnią do sprzątania i koszenia oraz urządzeniami drewnianymi:

1. Teren rekreacyjny w Stolcu nad jeziorem Stolsko – pow.3.000 m2,
(1 grill ,2 kosze, 6 ławostołów i 2 zadaszenia)


UWAGA: umowa zostaje zawarta na okres od 1.04.2010 r. do 31.03.2011 r. z zastrzeżeniem, że prace na placach zabaw i terenach rekreacyjnych wykonywane są w okresie od 1.04.2010 r. do 31.10.2010 r. , a wywóz śmieci z terenu rekreacyjnego w Stolcu wykonywany jest w okresie od 1.04.2010r. do 31.03.2011 r.

6. Uwagi dla wykonawców:

• Przed złożeniem oferty zaleca się oferentom zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w terenie.

7. Oferta winna zostać złożona na załączniku do niniejszego ogłoszenia.

8. Składanie ofert :

1) termin złożenia ofert ustala się do dnia 12 lutego 2010 r. do godziny 15.00
2) oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a lub na adres: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra ,
3) dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Dobra, Jerzego Trędowicza pod nr. tel. (91) 311 34 18 lub. Kom. 508 209 119.


Załącznik - pobierz (pdf)

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
29 sty 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
01 lut 2010, godz. 11:17

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
01 lut 2010, godz. 11:27