Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykonanie opinii biegłego w zakresie hydrogeologii w sprawie dotyczącej zaburzenia stosunków wodnych.

Urząd Gminy Dobra                                                                   Dobra, 28 luty 2011 roku

Ul. Szczecińska 16 a

72-003 Dobra

 

Nasz znak: WSO.OŚ.MM-62181/10/11

Zapytanie ofertowe

Gmina Dobra zaprasza do złożenia oferty na wykonanie opinii biegłego w zakresie hydrogeologii w sprawie dot. zaburzenia stosunków wodnych.

Dla określenia szacunkowej wartości zamówienia przyjęto, że nie przekracza ona wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro ( art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2001 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dobra                                                                           

Ul. Szczecińska 16 a

72-003 Dobra

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.      Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy i sporządzeniu opinii biegłego w dziedzinie hydrogeologii posiadającego stosowne uprawnienia Ministra Środowiska.

2.      Przedmiotem ekspertyzy będzie określenie czy działania właściciela terenu polegające na    nawiezieniu mas ziemnych (zmiana rzędnych terenu) na teren swoich działek doprowadziły do zaburzenia stosunków wodnych ze szkodą do gruntów sąsiednich w myśl  art. 29 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 115, poz. 1229 z późn.zm) oraz zaproponowanie sposobu przywrócenie prawidłowego stanu wody na gruncie.

a.    powierzchnia terenu, na który nawieziono masy ziemne wynosi ok.0,35 ha.

b.    teren jest niezabudowany, przeznaczony zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania pod zabudowę.

3.      W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały dot. prowadzonego postępowania, określając lokalizację działek, charakter sprawy, przebieg postępowania, udzielając wszelkich informacji niezbędnych do przeprowadzenia badań.

4.      Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom.

 

III. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

            Oferent powinien stworzyć ofertę w formie pisemnej, w jednym egzemplarzu.

            Oferta powinna być:

-        opatrzona pieczątką firmową,

-        posiadać datę sporządzenia,

-        zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

-        podpisana czytelnie przez wykonawcę,

-        w treści należy określić wartość oraz termin wykonania zamówienia,

-        cena zamówienia podana w ofercie  już uwzględnić wszelkie stosowane przez wykonawcę zniżki, upusty, rabaty itp. oraz obowiązującą w tym przedmiocie stawkę VAT. Cena usługi nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację.

-        treść oferty musi odpowiadać treści problematyki oraz uwzględniać inne czynności określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.  

 

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście  na adres:

1)      Urząd Gminy Dobra,  ul. Szczecińska 16 a,  72-003 Dobra

2)      Wydział ds. Obywatelskich, Urząd Gminy Dobra,  ul. Lipowa 51, Wołczkowo, 72-003 Dobra.

3)      Dopuszcza się składanie ofert za pomocą faxu  na nr: 91 311 22 81 z oznaczeniem jak wyżej.

2.  Oferty należy składać do dnia 7  marca 2011 roku do godz. 15 00.

3. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej pod adresem:

     www.bip.dobraszcecinska.pl/ Zamówienia publiczne do 14 000 euro/2011.

4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu   składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących   treści złożonych ofert.

6. Przed złożeniem ofert istnieje możliwość zapoznania się  z problematyką sprawy  oraz   udania na miejsce planowanej ekspertyzy celem lepszego rozpoznania sprawy.
     Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 311 23 07 na stanowisku ochrona środowiska, osoba do kontaktu: Magdalena Majerczyk-Nowak     

 

V. KRYTERIA WYBORU

            Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

            1 - Cena 80%.

            2 - Termin wykonania ekspertyzy i wydania opinii 20%.

 

Z. up. Wójta Gminy

Rozalia Adamska

Sekretarz  Gminy


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
01 mar 2011

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
01 mar 2011, godz. 10:29

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
01 mar 2011, godz. 10:29