Wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew lub krzewów
WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA WYCINKĘ DRZEW LUB KRZEWÓW
Informacje ogólne:
Usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez Wójta Gminy, na wniosek posiadacza nieruchomości. Jeżeli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem - do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela.
( Podstawa prawna: art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody - Dz. U z 2004 roku, Nr 92, Poz. 880 )
Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości;
2) tytuł prawny władania nieruchomością;
3) nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
4) obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm;
5) przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew;
6) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
7) wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
( Podstawa prawna: art. 83 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody - Dz. U z 2004 roku, Nr 92, Poz. 880 )
Termin załatwienia sprawy: Do 30 dni
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra - Dobra, ul. Graniczna 31 tel. 311-23-06.
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/-a, krzewu/-ów z terenu nieruchomości - pobierz (pdf) | pobierz (docx)
Załącznik - pobierz (pdf) | pobierz (docx)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Anita Sałamaj Data wytworzenia:
10 mar 2016
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
10 mar 2016, godz. 10:07
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
08 kwi 2022, godz. 12:57