Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew lub krzewów

WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA WYCINKĘ DRZEW LUB KRZEWÓW

 

Informacje ogólne:

Usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez Wójta Gminy, na wniosek posiadacza nieruchomości. Jeżeli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem - do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela.

( Podstawa prawna: art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody - Dz. U z 2004 roku, Nr 92, Poz. 880 )

 

Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:

1) imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości;

2) tytuł prawny władania nieruchomością;

3) nazwę gatunku drzewa lub krzewu;

4) obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm;

5) przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew;

6) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;

7) wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.

( Podstawa prawna: art. 83 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody - Dz. U z 2004 roku, Nr 92, Poz. 880 )

 

Termin załatwienia sprawy:  Do 30 dni

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra - Dobra, ul. Graniczna 31 tel. 311-23-06.

 

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/-a, krzewu/-ów z terenu nieruchomości - pobierz (pdf) | pobierz (docx)

Załącznik - pobierz (pdf) | pobierz (docx)


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anita Sałamaj

Data wytworzenia:
10 mar 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
10 mar 2016, godz. 10:07

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
08 kwi 2022, godz. 12:57