Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ustalenie warunków zabudowy oraz lokalizacji celu publicznego

Ustalenie warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego:

Miejsce składania wniosków:

Urząd Gminy  Dobra - Referat ds. Planowania Przestrzennego  i Warunków Zabudowy (lub każdy inny sekretariat Urzędu Gminy Dobra)

ul. Graniczna 24a,  72-003 Dobra

Tel. kontaktowy  91 422 56 07,  91 424 19 76

Dni przyjęć interesantów: poniedziałek 800-1700,  środa 700-1500,  czwartek 700-1500

  • Wniosek o ustalenie warunków zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego → pobierz pdf | pobierz docx
  • Wniosek o zmianę decyzji o warunkach zabudowy → pobierz
  • Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy → pobierz

 

Opłata skarbowa  za wydanie decyzji o warunkach zabudowy/inwestycji celu publicznego wynosi – 598 zł.

Opłata skarbowa za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy wynosi  – 56 zł [zgodnie z   ustawą o Opłacie Skarbowej z dnia 19.06.2020 poz. 1086]

Z opłaty skarbowej za wydanie decyzji o warunkach zabudowy/inwestycji celu publicznego zwolnieni są właściciele nieruchomości i użytkownicy wieczyści.

Opłatę można wnieść:

-  w kasie urzędu w dniach: pn. – godz. 830-1630,     śr.-czw. – godz. 700-1400,    wt.-pt. – godz. 1030-1400

- przelewem na nr konta Urzędu Gminy – – PKO Bank Polski SA Szczecin, nr rachunku: 46 1020 4795 0000 9602 0331 9589


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Zofia Wajda

Data wytworzenia:
03 mar 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
03 mar 2016, godz. 14:16

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
27 mar 2024, godz. 07:53