Ustalenie warunków zabudowy oraz lokalizacji celu publicznego
Ustalenie warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego:
Miejsce składania wniosków:
Urząd Gminy Dobra - Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy (lub każdy inny sekretariat Urzędu Gminy Dobra)
ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
Tel. kontaktowy 91 422 56 07, 91 424 19 76
Dni przyjęć interesantów: poniedziałek 800-1700, środa 700-1500, czwartek 700-1500
- Wniosek o ustalenie warunków zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego → pobierz pdf | pobierz docx
- Wniosek o zmianę decyzji o warunkach zabudowy → pobierz
- Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy → pobierz
Opłata skarbowa za wydanie decyzji o warunkach zabudowy/inwestycji celu publicznego wynosi – 598 zł.
Opłata skarbowa za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy wynosi – 56 zł [zgodnie z ustawą o Opłacie Skarbowej z dnia 19.06.2020 poz. 1086]
Z opłaty skarbowej za wydanie decyzji o warunkach zabudowy/inwestycji celu publicznego zwolnieni są właściciele nieruchomości i użytkownicy wieczyści.
Opłatę można wnieść:
- w kasie urzędu w dniach: pn. – godz. 830-1630, śr.-czw. – godz. 700-1400, wt.-pt. – godz. 1030-1400
- przelewem na nr konta Urzędu Gminy – – PKO Bank Polski SA Szczecin, nr rachunku: 46 1020 4795 0000 9602 0331 9589
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zofia Wajda Data wytworzenia:
03 mar 2016
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
03 mar 2016, godz. 14:16
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
27 mar 2024, godz. 07:53