Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

UCHWAŁA NR XlX/288/2004 Rady Gminy Dobra z dnia 28 grudnia 2004 roku w sprawie wydatków nie wygasających z upływem roku kalendarzowego.


UCHWAŁA NR XlX/288/2004

Rady Gminy Dobra z dnia 28 grudnia 2004 roku

w sprawie wydatków nie wygasających z upływem roku kalendarzowego.

Na podstawie artykułu 130 ust.2 i 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych /Dz.U.z 2003r.Nrl5 poz. 148, Nr45,poz.391,Nr65,poz.594,Nr96,poz.874,Nrl66,poz. 1611 Nr 189,poz.l851; z 2004 r. Nr 19,poz.l77,Nr93, poz.890, Nr 121, poz. 1264, Nrl23, poz.1291, Nr 210, poz.2135 /

Rada Gminy uchwala co następuje :

§ 1. Wydatki majątkowe w kwocie 120.000 zł przeznaczone na: -kanalizację gminy 14 000 zł, ,

-wykonanie chodnika w Dobrej ul.Szczecińska do Noratela w kwocie 70 000 zł,

-wykonanie ciągu pieszo jezdnego w Bezrzeczu os.Leśne w kwocie 36 000 zł ,

mogą być realizowane do 30.04.2005 r. zgodnie z planem finansowym stanowiącym załącznik Nr 1.

§ 2. Wydatki majątkowe w kwocie 58.000 zł przeznaczone na:

  • wykonanie boiska w Bezrzeczu w kwocie 10.000 zł ,

  • wykonanie przyłączy energetycznego i wodociągowego do boiska w Mierzynie w kwocie48 000 zł ,

mogą być realizowane do 31.05.2005 r. zgodnie z planem finansowym stanowiącym załącznik Nr 2.

§ 3.1 Wydatki majątkowe w kwocie 456.650 zł przeznaczone na: -wykonanie chodnika w Lubieszynie 84 700 zł

-wykonanie nawierzchni ul.Mierzyńskiej w Mierzynie w kwocie 60.200 zł,

-wykonanie ciągu pieszo jezdnego w Mierzynie ul. Tytusa w kwocie 183.750 zł,

-wykonanie oświetlenia w Wołczkowie ul. Ogrodowa w kwocie 13.000 zł oraz w Mierzynie ul. Wiatraczna w kwocie 15.000, -rozwój infrastruktury transportowej w rejonie przygranicznym gminy Dobra 100 000 zł 2.Wydatki bieżące w kwocie 109.500 zł przeznaczone na:

-remont ośrodka zdrowia w Dołujach w kwocie 65.000 zł

-remont ul. Sarniej w Dołujach 29 500 zł,

-remont budynku gospodarczego w Dołujach 15 000 zł

mogą być realizowane do 30.06.2005 r. zgodnie z planem

finansowym stanowiącym załącznik Nr 3.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy w Dobrej. § 5.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący

Rady Gminy

mgr Teodor Leszczyński


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
288 (PDF, 304.26Kb) 2005-01-09 00:20:13 86
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
09 sty 2005

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
09 sty 2005, godz. 00:16

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
09 sty 2005, godz. 00:16