Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Uchwała Nr III/17/06 Rady Gminy Dobra z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na 2007r.

Uchwała Nr  III/17/06

                

Rady Gminy  Dobra z dnia 28 grudnia 2006 r.

 

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na 2007r.

 

 

    Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o  samorządzie  gminnym  ( Dz. U. z 2001r. Nr 142,poz.1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz.1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz.1568; z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz.1203,

Nr 167, poz.1759; z 2005r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz.1457, Nr 181, poz. 1337) oraz art. 165, art. 184, art. 188 ust. 2 i art. 195 ust  2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych  (Dz. U. z 2005 r. Nr 169, poz. 1420;Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708) Rada Gminy uchwala, co następuje:

 

    § 1. 1. Ustala się  dochody budżetu Gminy w wysokości 26 321 989 zł zgodnie z załącznikiem  Nr 1.

 

    2. Ustala się  dochody związane z realizacją zadań własnych  w wysokości 23 874 213 zł zgodnie z załącznikiem Nr 2.

 

    3. Ustala się  dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 2 447 776 zł zgodnie z załącznikiem Nr 3.                 

   

    § 2. 1. Ustala się dochody z tytułu opłat za wydawane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych oraz na korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych  w kwocie 153 750 zł zgodnie z załącznikiem Nr 4.1.

 

   2. Ustala się wydatki w kwocie 13 500 zł na zwalczanie narkomanii oraz wydatki w kwocie 140 250 zł na przeciwdziałanie alkoholizmowi, przeznaczonych na realizację zadań przewidzianych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i zwalczania narkomanii zgodnie z załącznikiem Nr 4.2.

 

   § 3. 1. Ustala się wydatki budżetu Gminy  w wysokości 25 101 989 zł zgodnie z załącznikiem  Nr 5.              

   

     2. Ustala się  wydatki związane z realizacją zadań własnych w kwocie 22 654 213 zł zgodnie z załącznikiem Nr 6.

       

     3. Ustala się  wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 2 447 776 zł  zgodnie z załącznikiem  Nr 7.

 

     § 4.1. Ustala się wydatki w kwocie 5 266 300 zł na realizację  inwestycji  zgodnie z załącznikiem  Nr 8.

 

     2. Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007-2010 zgodnie z załącznikiem Nr 8a.

 

     3. Ustala się wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 2 341 970 zł zgodnie z załącznikiem Nr 8b.

 

     § 5. Planowaną nadwyżkę budżetu gminy w kwocie 1 220 000 zł  przeznacza się na rozchody budżetu:

 

       1) spłatę rat pożyczki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska

    w wysokości 900 000  zł

       2) spłatę rat pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony  Środowiska      

            w wysokości 320 000 zł.

                             

      § 6. W budżecie tworzy się:

 

 1) rezerwę ogólną  w wysokości  200 000zł.

 

 2) rezerwę  celową w kwocie 700 000 zł na wydatki inwestycyjne:

a)   na budowę kanalizacji sanitarnej w Mierzynie, w Dobrej, w Wołczkowie

    i w Dołujach w  zakresie wkładu własnego wymaganego przy 

    pozyskiwaniu środków pomocowych  w kwocie 200 000 zł

b)  na modernizacje dróg gminnych w Mierzynie, w Dobrej, w Wołczkowie i w Dołujach w zakresie wkładu własnego wymaganego przy pozyskiwaniu środków pomocowych  w kwocie 500 000 zł

                                                                              

     § 7.  Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z  załącznikiem  Nr 9.

 

     § 8. Ustala się dotacje celowe dla podmiotów  nie zaliczanych do sektora finansów publicznych  , nie działających w celu osiągnięcia zysku na realizację zadań publicznych  z zakresu:

1)     kultury fizycznej i sportu w wysokości  100 000 zł,

2)     ochrony zabytków w wysokości 30 000 zł.                                                                 

   

     § 9. Ustala się dotacje celowe na zadania publiczne realizowane przez podmioty zaliczane do sektora finansów publicznych w zakresie:

     -   rolnictwa w kwocie 24 000 zł                                      

     -   turystyki w kwocie  20 000 zł

     -    upowszechniania idei samorządowej  w kwocie 22 800 zł

     -    edukacyjnej opieki wychowawczej  w kwocie 23 900 zł

     -    kultury w kwocie24 000 zł

     -    kultury fizycznej i sportu w kwocie 95 000 zł                                                                        

  

   § 10. Ustala się dotację na finansowanie zadań własnych przekazanych na podstawie porozumienia do realizacji Gminie i Miastu Szczecin na prowadzenie przedszkoli dla dzieci mieszkańców  gminy Dobra w wysokości 1 317 000zł                                                                    

    

   § 11. Ustala się dotacje podmiotowe dla:

 

   1) Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrej  przeznaczone na:

   -działalność statutową w kwocie  785 000 zł,

   -modernizację Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrej w kwocie 82 000 zł

   2) Gminnej Biblioteki Publicznej w Dobrej przeznaczoną na działalność

        statutową w kwocie 259 000zł.

    

     § 12. Ustala się prognozę łącznej kwoty długu na lata 2007-2016 zgodnie z załącznikiem Nr 10.

 

     § 13.  Upoważnia się  Wójta do:

 

 1) zaciągania zobowiązań:

     a) z tytułu umów, których  realizacja w następnym roku jest niezbędna dla 

         zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa

         w roku następnym do kwoty 800 000 zł,

     b) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, na

         programy i projekty realizowane ze środków Unii Europejskiej lub

         bezzwrotnych środków zagranicznych  do wysokości określonej

          w załącznikach Nr 8a i 8b.

 

  2) dokonywania zmian w planie wydatków budżetowych z wyłączeniem    

      przeniesień wydatków między działami,

  3) przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do

      dokonywania przeniesień w planie wydatków,

  4) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych

       w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu.

    

     § 14.  Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dobra.

 

     § 15. Uchwała wchodzi w życie z dniem  1 stycznia 2007 r. i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

 

 

Przewodniczący Rady Gminy

Bartłomiej Miluch                                                                      


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ZA CZNIK 1-3 (PDF, 42.54Kb) 2007-01-07 22:05:40 82
ZA CZNIK 4-7 (PDF, 21.64Kb) 2007-01-07 22:05:40 72
ZA CZNIK 8 (PDF, 27.54Kb) 2007-01-07 22:05:40 77
ZA CZNIK 8a (PDF, 26.61Kb) 2007-01-07 22:05:40 11
ZA CZNIK 8b (PDF, 26.68Kb) 2007-01-12 15:55:51 62
ZA CZNIK 9 (PDF, 19.36Kb) 2007-01-07 22:05:40 45
ZA CZNIK 10 (PDF, 47.10Kb) 2007-01-07 22:05:40 51
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
07 sty 2007

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
07 sty 2007, godz. 21:59

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
07 sty 2007, godz. 21:59