Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Dobrej z pracy w 2005r.
SPRAWOZDANIE
Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Dobrej z pracy w 2005 r.
Komisja Rewizyjna w składzie:
Maria Wierzbicka - Przewodniczący Adam Więckowski - Zastępca Zbigniew Duziak - Członek
Na podstawie § 88 ust. 1 Statutu Gminy, Komisja przyjęty przez Radę Gminy w dniu 29 grudnia 2005 r. uchwałą Nr XXIX/3 94/05 plan pracy na rok 2005 r. zrealizowała w zakresie:
Komisja Rewizyjna w 2005 r. odbyła 4 posiedzenia i przeprowadziła 4 kontrole.
I. Na posiedzeniach Komisja zajmowała się następującymi sprawami:
-
przeprowadziła postępowania wyjaśniające w sprawie skarg: Pana Czesława Mikietów i Pani Anny Pietryka na działalność Wójta Gminy /trzy posiedzenia/,
-
zaopiniowała roczne sprawozdanie z wykonania budżetu za 2004 r. oraz przygotowała wniosek w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy.
/Komisja pozytywnie zaopiniowała wykonanie budżetu i wystąpiła do Rady Gminy o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy/,
- opracowała plan pracy na 2006 r.
II. Komisja przeprowadziła następujące kontrole:
1. Kontrola dotacji z budżetu Gminy dla klubów sportowych -
w Urzędzie Gminy w Dobrej /przeprowadzona w dniu 29.04.05 r./
Nie stwierdzono nieprawidłowości.
2. Kontrola gospodarki gruntami /przeprowadzona w dniu 26.08.05 r./
Nie stwierdzono nieprawidłowości.
3. Kontrola realizacji inwestycji gminnych /przeprowadzona w dniu 24.10.05 r./
Nie stwierdzono nieprawidłowości.
4. Kontrola realizacji przez Wójta Gminy uchwał Rady Gminy /przeprowadzona w dniu 19.12.05 r./
Nie stwierdzono nieprawidłowości.
Podpisy członków Komisji:
-
Maria Wierzbicka -
-
Adam Więckowski -
-
Zbigniew Duziak
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator BIP Data wytworzenia:
01 sty 2008
Osoba dodająca informacje
Super Admin Data publikacji:
18 kwi 2006, godz. 23:46
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
28 lut 2008, godz. 11:33