Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Dobrej z pracy w 2004r.


 

SPRAWOZDANIE

 

Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Dobrej z pracy w 2004 r.

  1.  

    Komisja Rewizyjna w składzie:
    Maria Wierzbicka - Przewodniczący
    Adam Więckowski - Zastępca
    Zbigniew Duziak - Członek

  2.  

    Na podstawie § 88 ust. 1 Statutu Gminy, Komisja uchwalony na sesji w dniu
    30 grudnia 2003 r. uchwałą Nr XI/214/03 plan pracy na rok 2004 r.
    zrealizowała w zakresie:

 

Komisja Rewizyjna w 2004 r. odbyła 4 posiedzenia i przeprowadziła 4 kontrole.

 

I. Na posiedzeniach Komisja zajmowała się następującymi sprawami:

  •  

    zaopiniowała roczne sprawozdanie z wykonania budżetu za 2003 r.,
    /Komisja pozytywnie zaopiniowała wykonanie budżetu/

  •  

    omówiła sprawy związane z przeprowadzeniem kontroli realizacji przez
    Wójta Gminy uchwał Rady Gminy,

  •  

    opracowała plan pracy na 2005 r.

  •  

    przeprowadziła postępowanie wyjaśniające w sprawie skargi na działalność
    Wójta Gminy,

 

II. Komisja przeprowadziła następujące kontrole:

 

1/ Kontrola gospodarki finansowej szkół - w dniu 30.07.2004 r.

 

W trackie kontroli Komisja zwróciła szczególną uwagę na realizację uchwały Rady Gminy w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia nauczycieli. Komisja nie stwierdziła uchybień. Wniosek Komisji:

 

Komisja wnioskuje o wystąpienie do dyrektorów szkół o zawieranie umów począwszy od roku szkolnego 2004/2005 pomiędzy dyrektorami a nauczycielami podnoszącymi kwalifikacje na studiach podyplomowych. Będzie to stanowiło zabezpieczenie w zrazie rezygnacji z pracy.

 

2/ Kontrola gospodarki nieruchomościami - w dniu 24 września 2004 r.

 

Nie stwierdzono uchybień.

 

3 / Kontrola przetargów publicznych związanych z inwestycjami na terenie Gminy.

 

Komisja stwierdziła, że zagrożone niewykonaniem są dwie inwestycje: ul. Tytusa w Mierzynie i zaplecze socjalne na boisku w Mierzynie. Odnośnie zaplecza socjalnego na boisku w Mierzynie Komisja wnioskowała o rozważenie czy jest potrzeba rozpoczynania powyższej inwestycji w roku bieżącym, a co za tym idzie przeznaczania tak znacznych środków na kontynuację zadania w latach następnych?

 

4/ Kontrola windykacji podatków - 29.10.2004 r.

 

Komisja nie stwierdziła nieprawidłowości w ściągalności podatków od osób fizycznych.

 

5/ Kontrola realizacji przez Wójta Gminy uchwal Rady Gminy -26.11.2004 r.

 

Komisja nie stwierdziła nieprawidłowości w realizacji uchwał.

 

Podpisy członków Komisji:

  1.  

    Maria Wierzbicka -

  2.  

    Adam Więckowski -

  3.  

    Zbigniew Duziak

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
01 sty 2008

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
18 kwi 2006, godz. 23:39

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
28 lut 2008, godz. 11:41