Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Dobrej z pracy w 2003r.
S P R A W O Z D A N I E
Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Dobrej z pracy w 2003 r.
1. Komisja Rewizyjna w składzie:
Maria Wierzbicka - Przewodniczący
Adam Więckowski - Zastępca
Zbigniew Duziak - Członek
2. Na podstawie § 88 ust. 1 Statutu Gminy, Komisja uchwalony na sesji w dniu
30 grudnia 2002 r. uchwałą Nr III/49/02 plan pracy na rok 2003 r.
zrealizowała w zakresie:
Komisja Rewizyjna w 2003 r. odbyła 4 posiedzenia i przeprowadziła
3 kontrole.
I. Na posiedzeniach Komisja zajmowała się następującymi sprawami:
- zaopiniowała roczne sprawozdanie z wykonania budżetu za 2002 r.,
- zaopiniowała skargi,
- omówiła sprawy związane z przeprowadzeniem kontroli realizacji przez
Wójta Gminy uchwał Rady Gminy,
- opracowała plan pracy na 2004 r.
- przeprowadziła postępowanie wyjaśniające w sprawie skargi Rady
Rodziców Szkoły Podstawowej w Dołujach na działalność Wójta Gminy,
- zapoznała się z pismem Wojewody Zachodniopomorskiego w sprawie
pisma mieszkańców sołectwa Mierzyn dotyczącego wyborów sołtysa.
- rozpatrzyła pismo w sprawie targowiska ZAN w Dołujach.
Komisja pozytywnie zaopiniowała roczne sprawozdanie z budżetu Gminy
za 2002 r. i wnioskowała o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy.
II. Komisja przeprowadziła następujące kontrole:
- gospodarki finansowej klubów i bibliotek - w dniu 29.05.2003 r.
- windykacji podatków za I półrocze 2003 r. - w dniu 23.10.2003 r.
- realizacji przez Wójta Gminy uchwał Rady Gminy - 12.12.2003 r.
W trakcie kontroli komisja nie stwierdziła nieprawidłowości.
Podpisy członków Komisji:
-
Maria Wierzbicka
-
Adam Więckowski
-
Zbigniew Duziak
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator BIP Data wytworzenia:
01 sty 2008
Osoba dodająca informacje
Super Admin Data publikacji:
18 kwi 2006, godz. 23:30
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
28 lut 2008, godz. 10:15