Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Przystąpienie do sporzadzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrebie Mierzyn 2 - działka nr 113/126

OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY DOBRA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany w miejscowym planie
zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 2.

Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późniejszymi zmianami) oraz art. 39, art. 40 w związku z art. 46 pkt. 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami)

zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Dobra
Uchwały Nr XXIII/331/2013 z dnia 25 kwietnia 2013 r.
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Mierzyn 2,
przyjętego Uchwałą Nr IX/146/03 Rady Gminy Dobra z dnia 16 października 2003 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.
Obszar zmiany planu obejmuje działkę nr 113/126 w obrębie Mierzyn 2.

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzenia projektu zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego w zakresie,
o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Dobrej w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº, oraz we wt. od 8oo-15oo, od śr. do pt. w godz. od 7oo-15oo.

Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w zmiany planu w ramach przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2001 r. Nr 130 poz.1450 z późniejszymi zmianami), w terminie 21 dni licząc od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra, e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.

Wniosek, uwaga powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek, należy podać tytuł prawny.

Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra.


Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
26 cze 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
26 cze 2013, godz. 10:02

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
26 cze 2013, godz. 10:02