Przystąpienie do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Dobra - działka nr 1024/146
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY DOBRA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany w miejscowym planie
zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Dobra.
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 647) oraz art. 39, art. 40 w związku z art. 46 pkt. 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami)
zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Dobra Uchwały Nr XVIII/258/2012 z dnia 25 października 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Dobra, przyjętego Uchwałą Nr XIV/195/2008 Rady Gminy w Dobrej z dnia 28 lutego 2008 r. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko. Obszar zmiany planu obejmuje działkę nr 1024/146 w obrębie Dobra.
Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzenia projektu zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Dobrej w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº, oraz we wt. od 8oo-15oo, od śr. do pt. w godz. od 7oo-15oo.
Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w zmiany planu w ramach przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. 2001, Nr 130 poz.1450 ze zm.), w terminie 21 dni licząc od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia,
na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji,
ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra,
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.
Wniosek, uwaga powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek, należy podać tytuł prawny.
Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
05 lut 2013
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
05 lut 2013, godz. 16:05
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
05 lut 2013, godz. 16:05