Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego

POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO

Podstawa prawna: art. 24 ust. 1, 2 pkt 1, ust. 3 i ust. 4, art. 25 ust 2, ust 3 i ust 4, art. 26, art.27, art. 28, art. 30 ust. 2, art. 32 ust. 2, 3, 4 ustawy z dnia 24.09.2010r. o ewidencji ludności (Dz. U. 2016r. poz. 722), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. 2011r. Nr 220 poz. 1306 z późn. zm.), część IV załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1827 z późn. zm.).

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. "Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego/czasowego".
  2. Do wglądu:
  • dowód osobisty,
  • dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego,
  • dokumenty na poparcie wniosku (wyrok sądu orzekający eksmisję lub protokół z egzekucji komorniczej lub wyrok sądu orzekający rozwiązanie związku małżeńskiego lub postanowienie o podziale wspólnego majątku lub inne).

II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:

  • za wydanie decyzji administracyjnej - 10,00 zł
  • za udzielenie pełnomocnictwa 17,00 zł
  • Opłatę skarbową można uiścić w formie gotówkowej w sekretariacie Urzędu w Wołczkowie lub bezgotówkowej na rachunek bankowy Urzędu Gminy Dobra - Bank PEKAO S.A. II/O Szczecin nr: 08124039271111000040992039. za pośrednictwem Banków bądź Poczty.

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY :

Załatwienie sprawy - wydanie decyzji administracyjnej - następuje w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku spraw skomplikowanych termin może ulec przedłużeniu).

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Spraw Obywatelskich, Meldunki

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Wniosek o wymeldowanie z urzędu >> pobierz (pdf) 

Klauzula informacyjna dot. RODO >> pobierz (pdf)


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maria Komajda - Kosińska

Data wytworzenia:
03 mar 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
03 mar 2016, godz. 13:33

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
22 kwi 2022, godz. 13:17