Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek XXX sesji Rady Gminy


Nasz znak: R.Z.B.- 0050/2/06 Dobra, dnia 10 lutego 2006 r.

Zwołuję XXX sesję Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 23 lutego 2006 r. o godz. 11 oo w Klubie w Dobrej.

Porządek obrad sesji:

  1. Sprawy regulaminowe:

a/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,

b/ przyjęcie protokółu z obrad sesji odbytej w dniu 29 grudnia 2005 r.

  1. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2006 r.
    a/ opinie Komisji:

  • Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie sposobu poboru podatku rolnego od osób fizycznych.
    a/ opinia Komisji Budżetowej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach na terenie Gminy Dobra na rok 2006.

a/ opinie Komisji:

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Zdrowotnego na 2006 r.
    a/ opinie Komisji:

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych.

a/ opinie Komisji:

  • Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

  • Budżetowej,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie programu współpracy na 2006 rok Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego.

a/ opinie Komisji:

- Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

- Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

- Budżetowej, b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieodpłatne nieruchomości gruntowej /obręb Bezrzecze/.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej /obręb Dobra/.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w trwały zarząd.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie nadania nazw ulicom.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenie zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrąbie Mierzyn.
    a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenie zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Dobra.
    a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenie zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Wołczkowo.
    a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Rozpatrzenie skargi Pana Grzegorza Trojanowskiego na działalność Wójta Gminy.
    a/ opinia Komisji Rewizyjnej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

  1. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
    a/ dyskusja,

  2. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

a/ dyskusja,

  1. Sprawozdanie z pracy Komisji Rewizyjnej w 2005 r.
    a/ dyskusja,

b/ przyjęcie sprawozdania.

  1. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy za okres od dnia 24.12.05 r. - 20.02.06r.
    a/ dyskusja,

b/ przyjęcie sprawozdania.

  1. Informacja o pracy Rady Gminy między sesjami za okres od dnia 13.12.05 r. do 10.02.06 r.

  2. Interpelacje i zapytania radnych.

  3. Wolne wnioski i informacje.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
16 lut 2006

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
16 lut 2006, godz. 00:34

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
16 lut 2006, godz. 00:34