Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek XIX sesji Rady Gminy


Nasz znak: R.Z.B. - 0050/26/04 Dobra, dnia 10 grudnia 2004 r.

Zapraszam na sesję Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 28 grudnia 2004 r. o godz. 11 oo, w Klubie w Dobrej.

Porządek sesji:

1. Sprawy regulaminowe:

a/ otwarcie obrad i stwierdzenie ąuorum, n

b/ przyjęcie protokółu z obrad sesji odbytej w dniu 25 listopada 2004 r.

2. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu 2004 r..
a/ opinie Komisji:

  • Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały

3. Projekt uchwały w sprawie wydatków nie wygasających z upływem roku
kalendarzowego.

a/ opinie Komisji:

Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

Budżetowej, b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały

4. Uchwalenie budżetu Gminy na 2005 r.

a/ odczytanie projektu uchwały budżetowej oraz stanowiska Komisji Budżetowej, b/ przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały

budżetowej, c/ dyskusja, d/ głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.

5. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie stawek dziennej opłaty
targowej, terminów płatności oraz sposobu jej poboru

a/ opinia Komisji Budżetowej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały

6. Projekt uchwały w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia
zawodowego nauczycieli w 2005 r.

a/ opinie Komisji:

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały

7. Projekt uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych na rok 2005.

a/ opinie Komisji:

Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

Budżetowej, b/dyskusja, c/ podjęcie uchwały

8. Projekt uchwały w sprawie szczególnych warunków przyznawania i odpłatności za
usługi opiekuńcze oraz zasad zwrotu wydatków za usługi opiekuńcze, szczegółowych
warunków zwolnienia z opłat oraz trybu ich pobierania.

a/ opinie Komisji: - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

Budżetowej, b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały.

9. Projekt uchwały w sprawie zgody na zbycie nieruchomości gruntowej.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości
gruntowej.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

11. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

12. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Statutu Ośrodka
Pomocy Społecznej w Dobrej.

a/ opinia Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

13. Przyjęcie planów pracy Rady Gminy i stałych Komisji na 2005 r.
a/ dyskusja,

b/ podjęcie uchwały.

14. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy za okres od dnia 26.11.04 r. - 22.12.04 r.
a/ dyskusja,

b/ przyjęcie sprawozdania.

  1. Informacja o pracy Rady Gminy między sesjami za okres od dnia 26.11.04 r. -
    6.12.04 r.

  2. Interpelacje i zapytania radnych.

  3. Wolne wnioski i informacje.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
27 gru 2004

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
27 gru 2004, godz. 00:44

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
27 gru 2004, godz. 00:44