Porządek XIX sesji Rady Gminy
Nasz znak: R.Z.B. - 0050/26/04 Dobra, dnia 10 grudnia 2004 r.
Zapraszam na sesję Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 28 grudnia 2004 r. o godz. 11 oo, w Klubie w Dobrej.
Porządek sesji:
1. Sprawy regulaminowe:
a/ otwarcie obrad i stwierdzenie ąuorum, n
b/ przyjęcie protokółu z obrad sesji odbytej w dniu 25 listopada 2004 r.
2. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu 2004 r..
a/ opinie Komisji:
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały
3. Projekt uchwały w sprawie wydatków nie wygasających z upływem roku
kalendarzowego.
a/ opinie Komisji:
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej, b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały
4. Uchwalenie budżetu Gminy na 2005 r.
a/ odczytanie projektu uchwały budżetowej oraz stanowiska Komisji Budżetowej, b/ przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały
budżetowej, c/ dyskusja, d/ głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
5. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie stawek dziennej opłaty
targowej, terminów płatności oraz sposobu jej poboru
a/ opinia Komisji Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały
6. Projekt uchwały w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia
zawodowego nauczycieli w 2005 r.
a/ opinie Komisji:
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały
7. Projekt uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych na rok 2005.
a/ opinie Komisji:
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej, b/dyskusja, c/ podjęcie uchwały
8. Projekt uchwały w sprawie szczególnych warunków przyznawania i odpłatności za
usługi opiekuńcze oraz zasad zwrotu wydatków za usługi opiekuńcze, szczegółowych
warunków zwolnienia z opłat oraz trybu ich pobierania.
a/ opinie Komisji: - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej, b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały.
9. Projekt uchwały w sprawie zgody na zbycie nieruchomości gruntowej.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości
gruntowej.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
11. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
12. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Statutu Ośrodka
Pomocy Społecznej w Dobrej.
a/ opinia Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
13. Przyjęcie planów pracy Rady Gminy i stałych Komisji na 2005 r.
a/ dyskusja,
b/ podjęcie uchwały.
14. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy za okres od dnia 26.11.04 r. - 22.12.04 r.
a/ dyskusja,
b/ przyjęcie sprawozdania.
Informacja o pracy Rady Gminy między sesjami za okres od dnia 26.11.04 r. -
6.12.04 r.Interpelacje i zapytania radnych.
Wolne wnioski i informacje.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator BIP Data wytworzenia:
27 gru 2004
Osoba dodająca informacje
Super Admin Data publikacji:
27 gru 2004, godz. 00:44
Osoba aktualizująca informacje
Super Admin Data aktualizacji:
27 gru 2004, godz. 00:44