Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek obrad XXXVI sesji Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 14 wrzesnia 2006 r.


Nasz znak: R.Z.B.- 0050/23/06Dobra, dnia 1 września 2006 r.

 

Zapraszam na XXXVI sesję Rady Gminy, która odbędzie się 14 września 2006 r.

o godz. 11oo w Klubie w Dobrej.

 

Porządek obrad sesji:

1. Sprawy regulaminowe:

a/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,

b/ przyjęcie protokółu z obrad sesji odbytej w dniu 24 lipca 2006 r.

2. Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Dobra za I półrocze 2006 r.

a/ opinia Komisji Budżetowej.

b/ dyskusja.

3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na006 r.

a/ opinie Komisji:

  • Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

4. Projekt uchwały w sprawie procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu.

a/ opinie Komisji:

  • Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

5. Projekt uchwały w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze.

a/ opinie Komisji:

  • Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

6. Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad umarzania oraz udzielania innych ulg w spłacie wierzytelności Gminy Dobra i jej jednostek organizacyjnych z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja Podatkowa oraz wskazania organów do tego uprawnionych.

a/ opinie Komisji:

  • Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

7. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dobra.

a/ opinie Komisji:

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie działki nr 224/2 położonej w Dobrej służebnością na rzecz każdoczesnego właściciela nowoprojektowanych działek położonych w Dobrej.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

9. Projekt uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowości Dobra.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

10. Projekt uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowości Wołczkowo.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

11. Projekt uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowości Mierzyn.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

12. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IX/136/03 Rady Gminy w Dobrej z dnia 16 października 2003 r.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

13. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Mierzyn 3.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

14. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIII/422/06 Rady Gminy Dobra

z dnia 25 maja 2006 r.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

15. Wyrażenie opinii w sprawie wniosku o uznanie lasów za ochronne.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

16. Rozpatrzenie skargi pana Zdzisława Broniarczyka na działalność Wójta Gminy.

a/ opinia Komisji Rewizyjnej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

17. Rozpatrzenie skargi Państwa Teresy i Dariusza Motyka na działalność Wójta

Gminy.

a/ opinia Komisji Rewizyjnej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

18. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy za okres od dnia 29.06.05 r. - 10.09.05 r.

a/ dyskusja,

b/ przyjęcie sprawozdania.

19. Informacja o pracy Rady Gminy między sesjami za okres od dnia 7.07.06 r. -

1.09.06 r.

a/ dyskusja

20.Interpelacje i zapytania radnych.

a/ dyskusja.

21.Wolne wnioski i informacje.

a/ dyskusja.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
01 sty 2008

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
05 wrz 2006, godz. 19:57

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
28 lut 2008, godz. 07:16