Porządek obrad XXXVI sesji Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 14 wrzesnia 2006 r.
Nasz znak: R.Z.B.- 0050/23/06Dobra, dnia 1 września 2006 r.
Zapraszam na XXXVI sesję Rady Gminy, która odbędzie się 14 września 2006 r.
o godz. 11oo w Klubie w Dobrej.
Porządek obrad sesji:
1. Sprawy regulaminowe:
a/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,
b/ przyjęcie protokółu z obrad sesji odbytej w dniu 24 lipca 2006 r.
2. Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Dobra za I półrocze 2006 r.
a/ opinia Komisji Budżetowej.
b/ dyskusja.
3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na006 r.
a/ opinie Komisji:
-
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
-
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
-
Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
4. Projekt uchwały w sprawie procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu.
a/ opinie Komisji:
-
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
-
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
-
Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
5. Projekt uchwały w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze.
a/ opinie Komisji:
-
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
-
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
-
Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
6. Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad umarzania oraz udzielania innych ulg w spłacie wierzytelności Gminy Dobra i jej jednostek organizacyjnych z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja Podatkowa oraz wskazania organów do tego uprawnionych.
a/ opinie Komisji:
-
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
-
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
-
Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
7. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dobra.
a/ opinie Komisji:
-
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
-
Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie działki nr 224/2 położonej w Dobrej służebnością na rzecz każdoczesnego właściciela nowoprojektowanych działek położonych w Dobrej.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
9. Projekt uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowości Dobra.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
10. Projekt uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowości Wołczkowo.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
11. Projekt uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowości Mierzyn.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
12. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IX/136/03 Rady Gminy w Dobrej z dnia 16 października 2003 r.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
13. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Mierzyn 3.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
14. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIII/422/06 Rady Gminy Dobra
z dnia 25 maja 2006 r.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
15. Wyrażenie opinii w sprawie wniosku o uznanie lasów za ochronne.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
16. Rozpatrzenie skargi pana Zdzisława Broniarczyka na działalność Wójta Gminy.
a/ opinia Komisji Rewizyjnej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
17. Rozpatrzenie skargi Państwa Teresy i Dariusza Motyka na działalność Wójta
Gminy.
a/ opinia Komisji Rewizyjnej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
18. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy za okres od dnia 29.06.05 r. - 10.09.05 r.
a/ dyskusja,
b/ przyjęcie sprawozdania.
19. Informacja o pracy Rady Gminy między sesjami za okres od dnia 7.07.06 r. -
1.09.06 r.
a/ dyskusja
20.Interpelacje i zapytania radnych.
a/ dyskusja.
21.Wolne wnioski i informacje.
a/ dyskusja.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator BIP Data wytworzenia:
01 sty 2008
Osoba dodająca informacje
Super Admin Data publikacji:
05 wrz 2006, godz. 19:57
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
28 lut 2008, godz. 07:16