Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek obrad XXVI sesji Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 19 wrzesnia 2013 roku

INFORMACJA


Informuję, że w dniu 19 września 2013 r. o godz. 10:00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Dobrej z siedzibą przy ul. Granicznej 31 w Dobrej odbędzie się XXVI sesja Rady Gminy Dobra.

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie protokołu z XXV sesji, która odbyła się w dniu 27 czerwca 2013 r.
3. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia aktualizacji Programu Ochrony Środowiska Gminy Dobra na lata 2013-2016 z perspektywą na lata 2017-2020.
4. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2013 r.
5. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XX/280/2012 z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2013 – 2025.
6. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2013.
7. Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na 2014 r.
8. Projekt uchwały w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości na rok 2014.
9. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dziennej opłaty targowej oraz wprowadzenia zwolnień od opłaty targowej.
10. Projekt uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej.
11. Projekt uchwały w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej.
12. Projekt uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia nieruchomości gruntowej.
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej.
14. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Dobra /ul. Pod Lasem/.
15. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Mierzyn /ul. Romańska/.
16. Projekt uchwały w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej.
17. Projekt uchwały w sprawie utworzenia gminnej jednostki organizacyjnej – Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.
18. Projekt uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego
w Dobrej oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania.
19. Projekt uchwały w sprawie utworzenia punktu przedszkolnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Mierzynie.
20. Informacja Wójta Gminy Dobra o wykonaniu budżetu Gminy Dobra za I półrocze 2013 r. wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej w Dobrej za I półrocze 2013 r.
21. Informacja Wójta Gminy Dobra o wykonaniu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2013-2025 za I półrocze 2013 r.
22. Informacja Wójta Gminy Dobra dotycząca stawek podatku od środków transportowych na 2014 rok.
23. Informacja Wójta Gminy Dobra w sprawie opłat od posiadania psów w 2014 roku.
24. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra za okres od dnia 01 czerwca 2013 r. do dnia 31 sierpnia 2013 r.
25. Interpelacje i zapytania radnych.
26. Wolne wnioski.
27. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady Gminy
Bartłomiej Miluch
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
13 wrz 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
13 wrz 2013, godz. 10:58

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
13 wrz 2013, godz. 10:59