Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek obrad XXVI sesji Rady Gminy Dobra, która odbędzie się w dniu 14 września 2017 roku

Porządek

XXVI sesji Rady Gminy Dobra, zwołanej na dzień 14 września 2017 r. na godz. 10:00
w Świetlicy Środowiskowej w Buku, Buk 42.

 

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie protokołu z XXV sesji, która odbyła się w dniu 29 czerwca 2017 r.
  3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2017 rok. >> pobierz (pdf)
  4. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2017 – 2025 >> pobierz (pdf)
  5. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z Powiatem Polickim porozumienia w sprawie wspólnej realizacji inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3922Z Stobno - Mierzyn na odcinku od ul. Ślicznej do ul. Os. Pod Lipami", w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019" >> pobierz (pdf)
  6. Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Dobra i jej jednostkom podległym oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz w warunkach stosowania ulg z urzędu >> pobierz (pdf)
  7. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2017 rok >> pobierz (pdf)
  8. Projekt uchwały w sprawie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na obszarze Gminy Dobra. >> pobierz (pdf)
    Załącznik graficzny >> pobierz (pdf)
  9. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXXI/453/09 Rady Gminy Dobra z dnia 29 października 2009 r. >> pobierz (pdf)
  10. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Dobra >> pobierz (pdf)
  11. Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Dobra za I półrocze 2017 r. wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej za I półrocze 2017 r. >> pobierz (pdf)
  12. Informacja o wykonaniu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2017– 2025 za I półrocze 2017 r. >> pobierz (pdf)
  13. Informacja o realizacji zadań Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.07.2016r. – 30.06.2017r. >> pobierz (pdf)
  14. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.06.2017 r. do 31.08.2017r.
  15. Interpelacje i zapytania radnych.
  16. Wolne wnioski i informacje.
  17. Zamknięcie obrad.

 

Jednocześnie informuję, że przed przystąpieniem do realizacji porządku obrad Rady Gminy Dobra nastąpi uroczyste otwarcie nowo wybudowanego budynku Świetlicy Środowiskowej w Buku.

 

Przewodniczący Rady Gminy

mgr Bartłomiej Miluch


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Wiśniewska

Data wytworzenia:
06 wrz 2017

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
06 wrz 2017, godz. 13:41

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
07 wrz 2017, godz. 10:33