Porządek obrad XXVI sesji Rady Gminy Dobra, która odbędzie się w dniu 14 września 2017 roku
Porządek
XXVI sesji Rady Gminy Dobra, zwołanej na dzień 14 września 2017 r. na godz. 10:00
w Świetlicy Środowiskowej w Buku, Buk 42.
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie protokołu z XXV sesji, która odbyła się w dniu 29 czerwca 2017 r.
- Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2017 rok. >> pobierz (pdf)
- Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2017 – 2025 >> pobierz (pdf)
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z Powiatem Polickim porozumienia w sprawie wspólnej realizacji inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3922Z Stobno - Mierzyn na odcinku od ul. Ślicznej do ul. Os. Pod Lipami", w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019" >> pobierz (pdf)
- Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Dobra i jej jednostkom podległym oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz w warunkach stosowania ulg z urzędu >> pobierz (pdf)
- Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2017 rok >> pobierz (pdf)
- Projekt uchwały w sprawie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na obszarze Gminy Dobra. >> pobierz (pdf)
Załącznik graficzny >> pobierz (pdf) - Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXXI/453/09 Rady Gminy Dobra z dnia 29 października 2009 r. >> pobierz (pdf)
- Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Dobra >> pobierz (pdf)
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Dobra za I półrocze 2017 r. wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej za I półrocze 2017 r. >> pobierz (pdf)
- Informacja o wykonaniu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2017– 2025 za I półrocze 2017 r. >> pobierz (pdf)
- Informacja o realizacji zadań Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.07.2016r. – 30.06.2017r. >> pobierz (pdf)
- Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.06.2017 r. do 31.08.2017r.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Jednocześnie informuję, że przed przystąpieniem do realizacji porządku obrad Rady Gminy Dobra nastąpi uroczyste otwarcie nowo wybudowanego budynku Świetlicy Środowiskowej w Buku.
Przewodniczący Rady Gminy
mgr Bartłomiej Miluch
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ewelina Wiśniewska Data wytworzenia:
06 wrz 2017
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
06 wrz 2017, godz. 13:41
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
07 wrz 2017, godz. 10:33