Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek obrad XXII sesji Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 28 marca 2013 roku

INFORMACJA
Informuję, że w dniu 28 marca 2013 r. o godz. 10:00 w Gminnym Ośrodku Kultury
w Dobrej odbędzie się XXII sesja Rady Gminy Dobra.

Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2. Wręczenie stypendiów dla osób zajmujących się twórczością artystyczną i upowszechnianiem kultury.
3. Wręczenie stypendiów za osiągnięcie wysokich wyników sportowych w 2012 roku.
4. Przyjęcie protokołu z XXI sesji, która odbyła się w dniu 14 lutego 2013 r.
5. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2013 rok.
6. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2013 – 2025.
7. Projekt uchwały w sprawie wyodrębnienia funduszu sołeckiego w roku 2014.
8. Projekt uchwały w sprawie ekwiwalentu dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Dobra.
9. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki za pojemnik.
10. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
11. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej.
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przejazdu i przechodu.
14. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Dobra.
15. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Dobra.
16. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Mierzyn.
17. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Bezrzecze.
18. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
19. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Dobra na lata 2010 – 2014.
20. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej za rok 2012.
21. Sprawozdanie Centrum Medycznego AGMED z działalności przychodni za okres od dnia 01 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2012 r.
22. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra za okres od dnia 01 lutego 2013 r. do dnia 07 marca 2013 r.
23. Interpelacje i zapytania radnych.
24. Wolne wnioski.
25. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady Gminy
Bartłomiej Miluch
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
21 mar 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
21 mar 2013, godz. 09:37

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
21 mar 2013, godz. 09:37