Porządek obrad XVIII sesji Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 25 paźdzernika 2012 roku
Porządek
XVIII sesji Rady Gminy Dobra w dniu 25 października 2012 r.
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie protokołu z XVII sesji odbytej w dniu 27 września 2012 r.
a) Dyskusja.
b) Głosowanie nad protokołem.
3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu na 2012 r.
a) Opinie stałych Komisji Rady Gminy Dobra.
b) Dyskusja.
c) Głosowanie nad projektem uchwały.
4. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XI/167/11 z dnia 29 grudnia 2011 r.
w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2012 – 2025.
a) Opinie stałych Komisji Rady Gminy Dobra.
b) Dyskusja.
c) Głosowanie nad projektem uchwały.
5. Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na 2013 r.
a) Opinie stałych komisji Rady Gminy Dobra.
b) Dyskusja.
c) Głosowanie nad projektem uchwały.
6. Projekt uchwały w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości.
a) Opinie stałych Komisji Rady Gminy Dobra.
b) Dyskusja.
c) Głosowanie nad projektem uchwały.
7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę całości infrastruktury systemu zaopatrzenia w wodę, w tym nieruchomości.
a) Opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.
b) Dyskusja.
c) Głosowanie nad projektem uchwały
8. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Dobra.
a) Opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.
b) Dyskusja.
c) Głosowanie nad projektem uchwały.
9. Projekt uchwały w sprawie podziału Gminy Dobra na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym.
a) Opinie stałych Komisji Rady Gminy Dobra.
b) Dyskusja.
c) Głosowanie nad projektem uchwały.
10. Informacja o zaawansowaniu inwestycji gminnych.
a) Dyskusja.
11. Informacja na temat oświadczeń majątkowych za rok 2011.
a) Dyskusja.
12. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra za okres od dnia 07 września 2012 r. do dnia 01 października 2012 r.
a) Dyskusja.
13. Interpelacje i zapytania radnych.
a) Dyskusja.
14. Wolne wnioski.
a) Dyskusja.
15. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Bertłomiej Miluch
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
18 paź 2012
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
24 paź 2012, godz. 13:24
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
24 paź 2012, godz. 13:25