Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek obrad XVIII sesji Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 25 paźdzernika 2012 roku

Porządek

XVIII sesji Rady Gminy Dobra w dniu 25 października 2012 r.

 

1.      Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2.      Przyjęcie protokołu z XVII sesji odbytej w dniu 27 września 2012 r.

a)    Dyskusja.

b)   Głosowanie nad protokołem.

3.      Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu na 2012 r.

a)    Opinie stałych Komisji Rady Gminy Dobra.

b)   Dyskusja.

c)    Głosowanie nad projektem uchwały.

4.      Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XI/167/11 z dnia 29 grudnia 2011 r.
w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2012 – 2025.

a)    Opinie stałych Komisji Rady Gminy Dobra.

b)   Dyskusja.

c)    Głosowanie nad projektem uchwały.

5.      Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na 2013 r.

a)    Opinie stałych komisji Rady Gminy Dobra.

b)   Dyskusja.

c)    Głosowanie nad projektem uchwały.

6.      Projekt uchwały w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości.

a)    Opinie stałych Komisji Rady Gminy Dobra.

b)   Dyskusja.

c)    Głosowanie nad projektem uchwały.

7.      Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę całości infrastruktury systemu zaopatrzenia w wodę, w tym nieruchomości.

a)    Opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.

b)   Dyskusja.

c)    Głosowanie nad projektem uchwały

 

 

8.      Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Dobra.

a)    Opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.

b)   Dyskusja.

c)    Głosowanie nad projektem uchwały.

9.      Projekt uchwały w sprawie podziału Gminy Dobra na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby  radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym.

a)    Opinie stałych Komisji Rady Gminy Dobra.

b)   Dyskusja.

c)    Głosowanie nad projektem uchwały.

10.  Informacja o zaawansowaniu inwestycji gminnych.

a)    Dyskusja.

11.  Informacja na temat oświadczeń majątkowych za rok 2011.

a)      Dyskusja.

12.  Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra za okres od dnia 07 września 2012 r. do dnia 01 października 2012 r.

a)    Dyskusja.

13.  Interpelacje i zapytania radnych.

a)    Dyskusja.

14.  Wolne wnioski.

a)    Dyskusja.

15.  Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady Gminy

Bertłomiej Miluch


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
18 paź 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
24 paź 2012, godz. 13:24

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
24 paź 2012, godz. 13:25