Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek obrad XIX sesji Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 29 listopada 2012 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 29 listopada 2012 r. o godz. 10:00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Dobrej odbędzie się XIX sesja Rady Gminy Dobra.

 

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie protokołu z XVIII sesji odbytej w dniu 25 października 2012 r.

3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2012 r.

4. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XI/167/11 z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2012 – 2025.

5. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2012.

6. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę na terenie Gminy Dobra na rok 2013.

7. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Dobra na rok 2013.

8. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.

9. Projekt uchwały w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy , a powstają odpady komunalne.

10. Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.

11. Projekt uchwały w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

12. Projekt uchwały w sprawie podziału Gminy Dobra na sektory.

13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego Gminy Dobra
z Gminą Kołbaskowo w sprawie powierzenia Gminie Kołbaskowo wykonywania zadań publicznych
z zakresu zorganizowania systemu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra.

14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej przejazdu
i przechodu.

15. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Dobra na lata 2013-2017.

16. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Dobra.

17. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dyrektorom, wicedyrektorom oraz nauczycielom pełniącym inne stanowiska kierownicze, ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin, zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra.

18. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną
i paliwa gazowe Gminy Dobra.

19. Informacja o realizacji zadań oświatowych Gminy Dobra w roku szkolnym 2011/2012.

20. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra za okres 02.10.2012 r. do 07.11.2012 r.

21. Interpelacje i zapytania radnych.

22. Wolne wnioski.

23. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                                        Bartłomiej Miluch


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
12 lis 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
12 lis 2012, godz. 12:00

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
12 lis 2012, godz. 12:01