Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek obrad V sesji Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 29 marca 2007 r

Z A W I A D O M I E  N I E

 

Zawiadamia się, że dnia 29 marca 2007 r. o godz. 10oo w Klubie w Dobrej odbędzie się sesja Rady Gminy Dobra.

 

Porządek obrad sesji:

1. Sprawy regulaminowe:

    a/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,  

    b/ przyjęcie protokółu z obrad sesji odbytej w dniu 22 lutego 2007 r.

2. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2007 r.

    a/ opinie Komisji:

        - Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

        - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

        - Budżetowej,

    b/ dyskusja,

    c/ podjęcie uchwały.

3. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr III/16/06 w sprawie wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2006 r.

    a/ opinie Komisji:

        - Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

        - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

        - Budżetowej,

    b/ dyskusja,

    c/ podjęcie uchwały.

4. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXXVI/446/06 w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze.

    a/ opinie Komisji:

        - Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

        - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

        - Budżetowej,

    b/ dyskusja,

    c/ podjęcie uchwały.

5. Projekt uchwały w sprawie poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, określenia inkasentów oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso.                                                                                                           

    a/ opinia Komisji Budżetowej,

    b/ dyskusja,

    c/ podjęcie uchwały.

6. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej

     /dz. nr 49/4 obręb Dołuje/.

    a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania przestrzennego i Ochrony Środowiska,

    b/ dyskusja,

    c/ podjęcie uchwały.

7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej

    /dz. nr 425/1 obręb Wołczkowo/.   

     a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

     b/ dyskusja,

     c/ podjęcie uchwały.

 8. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Bezrzecze.

     a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

     c/ dyskusja,

     d/ podjęcie uchwały.

 9. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Dobra.

      a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

      b/ dyskusja,

      c/ podjęcie uchwały.

10. Projekt uchwały w sprawie opinii o lokalizacji salonu gier na automatach w  miejscowości Lubiszyn nr 23

      a/ opinie Komisji:

          - Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

          - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

          - Budżetowej,

      b/ dyskusja,

      c/ podjęcie uchwały.

11. Projekt uchwały w  sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę Henryka Klimko i upoważnienia Wójta Gminy Dobra do udzielenia pełnomocnictwa radcy prawnemu.

      a/ opinie Komisji:

          - Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

          - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

          - Budżetowej,

      b/ dyskusja,

      c/ podjęcie uchwały.

12. Rozpatrzenie wniosku Pana Henryka Klimko o podjęcie czynności prawnych naruszających prawa osób trzecich

      a/ opinie Komisji:

          - Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

          - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

       b/ dyskusja,

       c/ podjęcie uchwały.

13. Projekt uchwały w sprawie powiadomienia Skarbnika Gminy Dobra o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego.

      a/ dyskusja,

      b/ podjęcie uchwały.

14. Informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Dobra.

      a/ dyskusja.

15. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy za okres od dnia 8 lutego 2007 r. do dnia 7 marca 2007 r.

      a/ dyskusja,

      b/ przyjęcie sprawozdania.

16. Informacja o pracy Rady Gminy między sesjami za okres od dnia 10 lutego 2007 r. do dnia 19 marca 2007 r.

17. Interpelacje i zapytania radnych.

18. Wolne wnioski i informacje.

Przewodniczący Rady Gminy

Bartłomiej Miluch


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
01 sty 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
24 mar 2007, godz. 14:07

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
28 lut 2008, godz. 07:18