Pomoc Administracyjna - wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu (II)
Dobra, dnia 23 czerwca 2014 r.
Nasz znak: ZO.OK.210.12.2014.TG
Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
ogłasza konkurs na stanowisko
Pomoc Administracyjna – wychowawca
w Świetlicy środowiskowej
w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu przy ul. Górnej 3
Warunki zatrudnienie:
a) wymiar czasu pracy: pełny etat.
b) umowa o pracę:
na czas określony od dnia 01 września 2014r. do dnia 30 czerwca 2015r.
c) zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.
d) czas pracy, zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami, wynosi 40 godzin tygodniowo
w przypadku pracownika zatrudnionego na pełen etat.
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. posiada obywatelstwo polskie.
2. posiada wykształcenie wyższe:
- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub,
-na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej.
3. posiada co najmniej wykształcenie średnie i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy zdziećmi lub rodziną.
4. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona.
4. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek
w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.
5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
2. Umiejętność organizacji pracy.
3. Umiejętność pracy w zespole.
4. Kreatywność.
5. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.
6. Prawo jazdy kategorii B.
Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:
1. Rozwijanie zainteresowań wychowanków świetlicy w ramach zajęć tematycznych, stwarzanie warunków do samorealizacji.
2. Wspieranie w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rodzinnych i rówieśniczych.
3. Pomoc w nauce.
4. Stwarzanie warunków do nabywania umiejętności interpersonalnych oraz przebywania
i pracy w grupie.
5. Prowadzenie zajęć wspierających rozwój zainteresowań i zdolności: plastycznych, teatralnych, tanecznych, modelarskich.
6. Prowadzenie zajęć rozwijających sprawność fizyczną (np. gry zespołowe, zabawy zręcznościowe).
7. Organizacja czasu wolnego (np. gry i zabawy, uczestnictwo w imprezach kulturalnych np. koncertach, wystawach, organizowanie wycieczek).
8. Uczenie poszanowania tradycji, ciągłości kulturowej.
9. Przygotowywanie dzieci do podejmowania odpowiedzialności za własne postępowanie oraz uczenie samodzielności w życiu.
10. Prowadzenie dokumentacji pracy z dziećmi w świetlicy.
11. Podejmowanie interwencji w sprawach dzieci i ich rodzin oraz współpraca z instytucjami – Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Szkołami, Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Dobrej.
12. Opracowywanie planu pracy i propozycji do projektu budżetu roku następnego.
13. Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
14. Współdziałanie z Dyrektorem i nauczycielami Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu.
15. Wykonywanie poleceń Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu, który sprawuje nadzór pedagogiczny i bezpośredni nadzór merytoryczny nad działaniem świetlicy środowiskowej.
16. Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza Gminy w ramach powierzonego zakresu czynności.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy - pobierz (pdf)
4. Kserokopie dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5. Kserokopie świadectw pracy.
6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
7. Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
8. Kserokopię dokumentu prawa jazdy.
9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych - pobierz (pdf)
10. Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - pobierz (pdf)
11. Oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona ani zawieszona - pobierz (pdf)
12. Oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – tylko w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego - pobierz (pdf)
13. Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Pomocy administracyjnej – wychowawcy w świetlicy środowiskowej - pobierz (pdf)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:
Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:„Oferta pracy na stanowisko Pomoc administracyjna – wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Bezrzeczu”.
Oferty należy składać w terminie: do dnia 11 lipca 2014 roku.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 11 lipca 2014 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).
Osoba do kontaktu:
Pani Tamara Gębuś Inspektor ds. Kadr w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, telefon kontaktowy 91 424 44 93.
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
23 cze 2014
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
23 cze 2014, godz. 12:00
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
23 cze 2014, godz. 12:02