Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Pomoc Administracyjna - wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu (II)

Dobra, dnia 23 czerwca 2014 r.

Nasz znak: ZO.OK.210.12.2014.TG

 

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

ogłasza konkurs na stanowisko

Pomoc Administracyjna – wychowawca

w Świetlicy środowiskowej

w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu przy ul. Górnej 3

 

 

Warunki zatrudnienie:

a)     wymiar czasu pracy: pełny etat.

b)      umowa o pracę:

na czas określony od dnia 01 września 2014r. do dnia 30 czerwca 2015r.

c)      zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.

d)     czas pracy, zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami, wynosi 40 godzin tygodniowo
w przypadku pracownika zatrudnionego na pełen etat.

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1.     posiada obywatelstwo polskie.

2.     posiada wykształcenie wyższe:

- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub,

-na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej.

 

 

 

 

3.     posiada co najmniej wykształcenie średnie i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy zdziećmi lub rodziną.

4.     posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

3.     nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona.

4.     wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek
w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.

5.     nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.     posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.

 

Wymagania dodatkowe:

 

1.      Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.

2.      Umiejętność organizacji pracy.

3.      Umiejętność pracy w zespole.

4.      Kreatywność.

5.      Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.

6.      Prawo jazdy kategorii B.

 

Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:

1.      Rozwijanie zainteresowań wychowanków świetlicy w ramach zajęć tematycznych, stwarzanie warunków do samorealizacji.

2.      Wspieranie w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rodzinnych i rówieśniczych.

3.      Pomoc w nauce.

4.      Stwarzanie warunków do nabywania umiejętności interpersonalnych oraz przebywania
i pracy w grupie.

5.      Prowadzenie zajęć wspierających rozwój zainteresowań i zdolności: plastycznych, teatralnych, tanecznych, modelarskich.

6.      Prowadzenie zajęć rozwijających sprawność fizyczną (np. gry zespołowe, zabawy zręcznościowe).

7.      Organizacja czasu wolnego (np. gry i zabawy, uczestnictwo w imprezach kulturalnych np. koncertach, wystawach, organizowanie wycieczek).

8.      Uczenie poszanowania tradycji, ciągłości kulturowej.

9.      Przygotowywanie dzieci do podejmowania odpowiedzialności za własne postępowanie oraz uczenie samodzielności w życiu.

10.  Prowadzenie dokumentacji pracy z dziećmi w świetlicy.

11.  Podejmowanie interwencji w sprawach dzieci i ich rodzin oraz współpraca z instytucjami – Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Szkołami, Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Dobrej.

12.  Opracowywanie planu pracy i propozycji do projektu budżetu roku następnego.

13.  Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.

14.  Współdziałanie z Dyrektorem i nauczycielami Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu.

15.  Wykonywanie poleceń Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu, który sprawuje nadzór pedagogiczny i bezpośredni nadzór merytoryczny nad działaniem świetlicy środowiskowej.

16.  Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza Gminy w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1.      Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).

2.      List motywacyjny.

3.      Kwestionariusz osobowy - pobierz (pdf)

4.      Kserokopie dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie.

5.      Kserokopie świadectw pracy.

6.      Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.

7.      Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.

8.      Kserokopię dokumentu prawa jazdy.

9.      Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych - pobierz (pdf)

10.  Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - pobierz (pdf)

11.  Oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona ani zawieszona - pobierz (pdf)

12.  Oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – tylko w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego - pobierz (pdf)

13.  Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Pomocy administracyjnej – wychowawcy w świetlicy środowiskowej - pobierz (pdf)

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:

 

Urząd Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

 

w zamkniętych kopertach z dopiskiem:„Oferta pracy na stanowisko Pomoc administracyjna – wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Bezrzeczu”.

 

Oferty należy składać w terminie: do dnia 11 lipca 2014 roku.

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 11 lipca 2014 roku.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).

 

Osoba do kontaktu:

Pani Tamara Gębuś Inspektor ds. Kadr w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, telefon kontaktowy 91 424 44 93.

Wójt

Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
23 cze 2014

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
23 cze 2014, godz. 12:00

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
23 cze 2014, godz. 12:02